نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

در پس نمایش حیرت‌ انگیز God of War در بین دو نیمه‌ بازی بسکتبال چه گذشت

چگونه سانتاموینکا، تیم سازنده بازی God of War از پروجکشن مپینگ استفاده کرد تا تجربه‌ای فراموش نشدنی برای تماشاچیان در بین دو نیمه رقم بزند؟

همانطور که مطلع هستید، در هفته ای که گذشت کریتوس و آترئوس حضوری ویژه و غیرمنتظره در اوکلند کالیفرنیا داشتند. برای خلق این تصاویر رویایی از تکنولوژی نوین «پروجکشن مپینگ» استفاده شد تا کریتوس، آترئوس و جهان نورس خدای جنگ را در برابر چشمان هزاران طرفدار به نمایش بگذارند.

سیستم پروجکشن مپینگ از چند پروژکتور بسیار نورانی به صورت همزمان و موتورهای قدرتمند رسانه‌ای برای ترسیم تصاویر زنده‌ی متحرک و برجسته روی سطوح بزرگ استفاده می‌کند. سطح مذکور می‌تواند یک ساختمان، دیواری بلند دور اسگارد، یک مار عظیم الجثه... و یا در این مورد، زمین بسکتبال باشد. چه چیزی بهتر از بسکتبال، اساطیر اسکاندیناوی را به مردم خاطر نشان می‌کند؟!‌

استودیو سانتا مونیکا این پروسه‌ی خلاقانه را طی چند ماه با همکاری شرکت Platige گونه‌ای طراحی کرد که هم راستای نظرات سونی برای بازی باشد. بعد از آماده کردن استوری‌برد این نمایش حماسی، از بازیگران اصلی کریتوس و آترئوس برای موشن کپچر استفاده شد تا حرکات و رفتار این دو کارکتر طبیعی، بی نقص و شبیه به بازی باشد.

این نمایش، کریتوس و آترئوس را در حین رویارویی با دراگر، هل‌واکرها و یک غول نه چندان خوش خُلق نشان می‌دهد. با وجود اینکه قرار نیست هیچ بخشی از این نمایش در بازی اصلی قرار بگیرد، اما آن مستقیما بر اساس ماجراجویی‌های کریتوس و آترئوس ساخته شده است.

دانلود از آپارات

نمایش تاریخ‌ساز سوپر بول را می‌توان قدم دیگری به سوی تاریخ عرضه‌ی God of War در ۳۱ فروردین (۲۰ آپریل) دانست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده