نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

ناتالی پورتمن علاقمند به بازگشت به دنیای سینمایی مارول است

ناتالی پورتمن، بازیگر نقش جین فاستر در فیلم ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World) اخیرا اعلام کرده که علاقمند به بازگشت به دنیای سینمایی مارول است.

با توجه به اینکه در این برهه زمانی استودیو مارول بیشتر از همه روی قهرمانان هر کدام از آثار خود تمرکز دارد و ناخودآگاه توجه از روی بقیه شخصیت‌ها برداشته می‌شود، بازیگران زیادی در دهه اول فیلمسازی این استودیو آمده و برخی از آنها رفته‌اند. با این حال در میان آنها افراد زیادی نیستند که همانند ناتالی پورتمن، بعد از گذشت مدتی دلتنگ نقش ایفا شده خود یعنی جین فاستر بشوند. نقش شخصیتی که پورتمن در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده بود، یکی از عناصر اصلی افسانه ثور محسوب می‌شد؛ حتی حالا که در سری جدید کتاب‌های کامیک این مجموعه شخصیت‌ها، جین فاستر به‌عنوان «خدای رعد و برق» جدید، میولنیر (چکش ثور) را به دست گرفته و برای از بین بردن دشمنانش آن را حرکت می‌دهد. اما ناتالی پورتمن بعد از ایفای نقش شخصیت جین فاستر در فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک)، دیگر در کنار ثور دیده نشد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارشگر سایت خبری اسکرین رنت مصاحبه‌ای را با این بازیگر بااستعداد و محبوب ترتیب داد. هدف این مصاحبه، صحبت درباره جدیدترین و مورد انتظارترین اثر پورتمن یعنی فیلم Annihilation (نابودی) بود. با این حال، او در این مصاحبه عنوان کرد که بازگشت احتمالی او به دنیای سینمایی مارول خیلی عجیب نیست و او برای این شرایط آماده است. پورتمن در این مصاحبه با خنده درباره این موضوع گفت:

من کاملا برای هر چیزی آماده‌ام و دوست دارم که این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد، ولی در حال حاضر هیچ خبر جدیدی در این مورد برای شما ندارم.

Jane Foster - Natalie Portman

فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) جدیدترین اثری بود که از این مجموعه، چندی پیش و در سال ۲۰۱۷ به روی پرده سینماها رفت. همچنین این اثر یک قسمت جدید در مجموعه بسیار بزرگی است که دنیای سینمایی مارول و همچنین استودیو آن تا به امروز ساخته است؛ اگرچه کمی با آثار قبلی متفاوت است، اما باز هم توانسته داستان خود را روی آنها بنا کند و بالاتر بیاید. در حال حاضر استودیو مارول روز به روز به تعداد ابرقهرمانان خود اضافه کرده و آثار خود را شلوغ‌تر از پیش می‌کند. اگرچه در فیلم ثور: راگناروک هیچ جای خالی‌ای برای جین فاستر وجود نداشت تا بتواند با یک نقش جالب توجه، هنرنمایی کند، اما به طرق مختلف اشارات کوچکی به او شد که بیننده دریافت که او رابطه خود را با ابرقهرمان آزگاردی داستان ما به‌هم زده است.

با این حال، با توجه به اینکه کریس همسورث دیگر تقریبا کارش با شخصیت محبوب ثور به اتمام رسیده، به نظر می‌رسد این امکان وجود داشته باشد که استودیو مارول برای مدت کوتاهی ثور را رها کرده و به سراغ اقتباس داستان معروف و محبوب «الهه رعد و برق» که در حال حاضر در دنیای کتاب‌های کامیک بسیار مشهور شده، برود. اگر این استودیو به سراغ این پروژه برود، پس به احتمال زیاد این موقعیت هم به وجود می‌آید که شخصیت جین فاستر با بازی ناتالی پورتمن بار دیگر معرفی شده و این بار به طرز درستی و در قالب یک ابرقهرمان این اتفاق رخ دهد.

این بازیگر ۳۶ ساله پیشتر در مصاحبه‌های قبلی خود عنوان کرده بود که قرار نیست نقش خاصی در فیلم Thor: Ragnarok داشته باشد. فیلم ثور: راگناروک بعد از اکران عمومی و عملکردی که روی پرده سینماها داشت مشخص کرد که بهترین قسمت در سه گانه مخصوص ثور است. حال اگر کارگردان این اثر یعنی تایکا وایتیتی به دنیای سینمایی مارول بازگردد و قصد ساخت قسمت دیگری از این مجموعه را داشته باشد و همچنین راهی برای اضافه کردن شخصیت فاستر به داستان پیدا کند، پورتمن با صحبت‌های خود عنوان کرد که علاقه زیادی به بازگشت به این نقش دارد. مهم‌تر از همه اینکه اگر قرار باشد وایتیتی سراغ داستانی برود که در آن جین فاستر دست به چکش می‌شود، احتمال بازگشت او بیشتر از قبل خواهد شد.

فیلم ثور: راگناروک در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) به روی پرده سینماها رفت. چندی پیش مارول (Marvel) با انتشار یک تریلر اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ (۱ اسفند ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. سپس نسخه خانگی فیلم Thor: Ragnarok که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، نیز در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸ (۱۵ اسفند ۱۳۹۶) عرضه خانگی خواهد شد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده