نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

علاقه کریس پرت به حضور طولانی مدت در فیلم های مارول

کریس پرت، بازیگر مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy، در پیامی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که علاقمند است همکاری طولانی مدتی با استودیو مارول داشته باشد.

کریس پرت، بازیگر مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، جایگاه مهمی در فیلم‌های استودیو مارول دارد و گویا از حضور در دنیای سینمایی مارول بسیار راضی است و علاقه‌ای ندارد این همکاری موفق دوطرفه به این زودی‌ها به پایان برسد. کریس پرت به‌صورت حرفه‌ای کار خود را در سینمای هالیوود با حضور در مجموعه‌های تلویزیونی همچون Everwood شبکه WB و Parks and Recreation شبکه NBC آغاز کرد، اما حضور در نقش شخصیت اصلی فیلم Guardians of the Galaxy جیمز گان، شهرت و محبوبیت را برای وی به ارمغان آورد. در حال حاضر نیز کریس پرت نقش اصلی سه‌گانه Jurassic World (دنیای ژوراسیک) را بر عهده دارد و یکی از بازیگران پرکار سینمای هالیوود محسوب می‌شود و با توجه به بازخورد فیلم‌هایی که در آن‌ها حضور دارد، احتمالاً باید منتظر حضور وی در مجموعه فیلم‌های دیگری نیز باشیم.

کریس پرت در سال ۲۰۱۷ در قسمت دوم مجموعهٔ Guardians of the Galaxy بار دیگر در نقش شخصیت پیتر کوئیل/استار لرد حضور داشت و همچنین یکی از بازیگران فیلم پربازیگر Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) نیز خواهد بود که تابستان امسال به روی پردهٔ سینما خواهد رفت و قرار است شخصیت استار لرد به همراه دوستان همیشگی خود به مبارزه در کنار ابرقهرمانان زمینی بپردازد و شخصیت تانوس با نقش‌آفرینی جاش برولین را از پیش روی بردارند. همان‌طور که گفتیم کریس پرت جایگاه ویژه‌ای در دنیای سینمایی مارول دارد و همکاری موفقیت‌آمیز آن‌ها، رضایت هر دو طرف را به همراه داشته است و مطمئناً کریس پرت از نقش خود در این دنیای سینمایی بسیار راضی است و باید منتظر فیلم‌های بیشتری از او در نقش شخصیت استار لرد باشیم.

Marvel

استودیو مارول دیروز با انتشار عکسی، ۱۰ سالگی دنیای سینمایی مارول را تبریک گفت که کریس پرت نیز یکی از افرادی بود که در آن عکس حضور داشت. وی شب گذشته تصویر بالا را به همراه متنی در صفحهٔ اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و مراتب قدردانی خود را از مارول اعلام کرد و گفت که امیدوار است همکاری طولانی مدتی با این کمپانی داشته باشد. صحبت‌های کامل وی را با هم می‌خوانیم:

ده سال فیلمسازی! باعث افتخار من است که بخشی از دنیای سینمایی مارول هستم و نقشی عالی در فیلم مورد انتظارِ Avengers: Infinity War دارم. این فیلم همان‌طور که در تریلرها مشاهده کردید، قرار است بترکاند! استودیو مارول نه‌تنها زندگی من و تمام کسانی را که در این عکس هستند تغییر داد، بلکه توانست میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان سرگرم کند؛ اگر نگوییم میلیاردها نفر. بسیار متشکر و سپاسگزارم از تمام کسانی که در ماورل حضور دارند و این فرصت طولانی مدت را در اختیار من قرار داده‌اند و همچنین تماشاچیان که هر فیلم مارول را تبدیل به رویدادی مهم می‌کنند. امیدوارم که مدت زمانی طولانی با استودیو مارول همکاری داشته باشم. می‌دانم که داستان‌های خیلی زیادی دارند و معتقدم که هنوز بهترین قسمت ماجرا از راه نرسیده است.

جای تعجب ندارد که بازیگر نقش اصلی مجموعه‌ای ابرقهرمانی و کمیک، از حضور و حفظ جایگاه خود سخن بگوید و استودیوها نیز مشکلی با این قضیه ندارند؛ علی‌الخصوص در مواردی این‌چنینی که هر دو طرف از همکاری با یکدیگر رضایت داشته‌ و نتیجهٔ کار هم به مذاق تماشاچیان خوش آمده است. از این گذشته، کریس پرت جایگاه کنونی خود را مرهون اعتماد استودیو مارول می‌داند و همین موضوع می‌تواند سبب اطمینان خاطر استودیو مارول از حضور طولانی مدت کریس پرت در دنیای سینمایی آن‌ها شود. همان‌طور که پیش‌تر اعلام کردیم، احتمال حضور کریس پرت در مجموعه‌های سینمایی دیگری نیز وجود دارد و یکی از مجموعه فیلم‌هایی که احتمال حضور این بازیگر در آن زیاد است، مجموعهٔ احتمالی Uncharted (آنچارتد) کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) و حضور در نقش شخصیت دوست‌داشتنی صنعت بازی‌های ویدئویی، یعنی نیتن دریک است. هم‌اکنون تام هالند این نقش را بر عهده دارد و شاید در فیلم‌های بعدی، این نقش به کریس پرت برسد.

کریس پرت جایگاه کنونی خود را مرهون اعتماد مارول می‌داند و همین موضوع می‌تواند سبب اطمینان خاطر استودیو مارول از حضور طولانی کریس پرت در دنیای سینمایی آن‌ها شود

در حال حاضر مشخص نیست که کریس پرت قرارداد همکاری برای حضور در چند فیلم استودیو مارول را بسته است. با احتساب فیلم Avengers: Infinity War، وی تاکنون در ۳ فیلم مارول حضور داشته است و انتظار می‌رود قرارداد وی به‌گونه‌ای تنظیم شده باشد که در ۵ فیلم حضور داشته باشد و قطعاً یکی از این فیلم‌ها قسمت سوم مجموعهٔ Guardians of the Galaxy خواهد بود که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ اکران شود. از معروف‌ترین فیلم‌های کریس پرت می‌توان به Wanted (تحت تعقیب)، Jennifer's Body (بدن جنیفر)، Zero Dark Thirty (سی دقیقه پس از نیمه‌شب)، The Magnificent Seven (هفت دلاور) و Passengers (مسافران) اشاره کرد.

آخرین نقش‌آفرینی کریس پرت روی پردهٔ سینما، مربوط به قسمت دوم مجموعهٔ Guardians of the Galaxy می‌شود. نویسندگی و کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ جیمز گان بود و بازیگرانی همچون زوئی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل روکر، کارن گیلان، سین گان، الیزابت دبیکی، پام کلمنتیئف و کرت راسل در آن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم جیمز گان در گیشه عملکرد بسیار خوبی از خود برجای گذاشت و با بودجهٔ ساخت ۲۰۰ میلیون دلاری، نزدیک ۸۶۵ میلیون دلار فروش داشت.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده