نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

سکانس حذف شده سوپرمن در فیلم Justice League منتشر شد

به‌تازگی سکانس حذف شده فیلم لیگ عدالت (Justice League) که لباس مشکی معروف سوپرمن را به نمایش درآورده بود، در فضای مجازی منتشر شد.

«این متن بخشی از داستان فیلم را فاش می‌کند»

به احتمال زیاد شما دیگر از شنیدن خبرهای ضد و نقیض مختلف درباره فیلم Justice League (لیگ عدالت)، مقایسه دو نسخه متفاوت ساخته شده توسط زک اسنایدر و جاس ویدون و همچنین صحنه‌های حذف شده اسنایدر در نسخه جدید، خسته شده‌اید. اما با این حال، فقط و فقط یک صحنه در این اثر وجود دارد که هنوز هم طرفداران بسیار زیادی برای دیدن آن هیجان‌زده هستند و دوست دارند هر چه زودتر قادر به تماشای آن باشند، زیرا این سکانس تنها در نسخه بلوری فیلم لیگ عدالت وجود دارد. این سکانس با عنوان بازگشت سوپرمن (The Return of Superman) نامگذاری شده است. این سکانس به طور کلی کمی کمتر از دو دقیقه است و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کلیپی از این صحنه منتشر شده که کمتر از یک دقیقه آن است.

هیجان‌انگیزترین نکته‌ای که درباره این سکانس وجود دارد این است که در این صحنه بالاخره لباس مشکی معروف سوپرمن با بازی هنری کویل، به نمایش در می‌آید؛ البته نه به طور مستقیم. فیلمبردار آلمانی فیلم لیگ عدالت یعنی فابیان واگنر چندی پیش در مصاحبه خود تایید کرده بود که این صحنه در این اثر وجود دارد. این صحنه به عنوان یک ایستر اگ و اینکه مرد پولادین به این بخش وارد می‌شود و نگاه گذرایی به لباسی می‌اندازد، طرفداران دنیای کتاب‌های کامیک را امیدوار کرده بود که این لباس فقط به همان بخش ختم نشده و روزی را ببینند که شخصیت مورد علاقه‌شان در زمان خاصی این لباس را به تن کند. با این حال، این صحنه آنطور که انتظار می‌رفت خوب از آب در نیامد و می‌توان گفت که ارزش این همه صبر طرفداران را نداشت.

با اینکه بخش دوم این سکانس نمایش داده نشده اما اینطور انتظار می‌رود که سوپرمن از لباس مشکی خود گذشته و همان لباس کلاسیک خود را به تن می‌کند و پرواز کنان به سمت بقیه اعضای لیگ عدالت می‌رود تا در کنار هم شخصیت منفی و شرور داستان یعنی استپن ولف را شکست دهند.

درباره این سکانس و نحوه نمایش لباس مشکی معروف سوپرمن چه فکر می‌کنید؟

دانلود از آپارات


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده