// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

جیسون موموآ از خروج بن افلک و هنری کویل از دنیای سینمایی دی سی می‌گوید

جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن، در گفت‌وگوی اخیرش دیدگاهش را نسبت به خروج بن افلک و هنری کویل از دنیای سینمایی دی سی مطرح کرده است. 

بعد از شکست کراس اور بزرگ دنیای ابرقهرمانی دی سی با فیلم Justice League (لیگ عدالت)، دو تن از مطرح‌ترین بازیگران این دنیای سینمایی با اعلام تصمیمشان مبنی بر خروج از محصولات برادران وارنر و دی سی کامیکس آینده و عاقبت تمامی فیلم‌های تحت این برند را وارد هاله‌ای از ابهام کردند. حال با با پراکنده شدن اخبار گوناگون از خداحافظی تقریبی بن افلک از نقش شخصیت کمیک بوکی فوق محبوب بتمن و هنری کویل از نقش سوپرمن، جیسون موموآ سکوت خودش را در برابر این مسئله شکست و با بیان این موضوع که تصمیم آن‌ها را به خوبی درک می‌کند، دیدگاهش را مطرح کرد. او در مصاحبه با Huffpost گفت:

اگر هردوی آن‌ها خارج شده‌اند به خاطر موقعیتی که در زندگی حرفه‌ای شان قرار دارند است. هنری چند تا فیلم در نقش سوپرمن بازی کرده است؟ سه تا؟ آره موضوع این است که می‌خواهد از این مقطع بگذرد.

موموآ برای اولین بار با حضوری کوتاه در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) کار خودش را در دنیای سینمایی دی سی آغاز کرد و با نقش آفرینی کامل در فیلم Justice League (لیگ عدالت) راه خودش را برای بازی در فیلم مستقل شخصیت Aquaman (آکوامن) به کارگردانی جیمز وان و بازی امبر هرد باز کرد. آنچه که از شواهد تا به این لحظه به‌دست آمده، این است که موموآ تنها برای بازی در یک فیلم دیگر با برادران وارنر قرارداد دارد، اما او نه تنها تصمیم به خروج از دنیای سینمایی دی سی ندارد، بلکه احتمالا برای ادامه مسیرش و ساختن زندگی سینمایی‌اش از این راه مشتاق است. 

جیسون موموآ در رابطه با خروج بن افلک می‌گوید:

بن یکی از بهترین کارگردان‌های این دوران است و احتمالا هم همین قدر بازی کردن در این نقش برای او کافی بود. من نمی‌دانم چطور از سوی هر دوی آن ها حرف بزنم.

چندی پیش کویل با علنی کردن تصمیمش در رابطه با آینده سوپرمن طرفداران دنیای سینمایی دی سی را شوکه کرد. این موضوع در حالی است که دنی گارسیا، مدیر برنامه او در پست توییتری‌اش به این نکته اشاره کرد که این تصمیم هنوز رسمی یا قطعی نشده است. شما در ادامه می‌توانید پست او را مطالعه کنید:

شنل سوپرمن هنوز درون کمد او [هنری کویل] قرار دارد.

فیلم Batman V Superman

کمپانی برادران وارنر نیز در واکنش به انتشار شایعات خروج کویل از دنیای سینمایی دی سی و همچنین خداحافظی همیشگی او با کارکتر سوپرمن، بیانیه‌ای را با این مضمون از طریق هالیوود ریپورتر منتشر کرد:

هیچ‌گونه تصمیمی در رابطه با فیلم‌های آینده شخصیت سوپرمن گرفته نشده است. ما همیشه برای هنری کویل و رابطه‌اش با ما احترام قائل هستیم و این چیزی است که هرگز تغییر نخواهد کرد.

اما متاسفانه اخبار ناخوشایند دنیای سینمایی دی سی فقط به بن افلک و هنری کویل خلاصه نمی شود؛ چرا که روز گذشته امی آدامز، بازیگر نقش لوئیس لین نیز در گفت‌وگویش به این موضوع اشاره کرد که قصد دارد از این نقش برای همیشه خداحافظی کند. این خبر تا حدودی می‌تواند احتمال ریبوت شدن دنیای سینمایی دی سی را بیش از پیش افزایش دهد.

فیلم آکوامن با نقش آفرینی جیسون موموآ قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) به روی پرده سینما‌ها برود. از بازیگران و هنرمندان این فیلم می‌توان به امبر هرد در نقش مرا، پاتریک ویلسون در نقش اوشن مستر، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، یحیی عبدالمتین در نقش بلک مانتا، ویلیام دفو در نقش ولکو، مایکل بیچ در نقش جسی کین و رندل پارک در نقش دکتر استیون شین اشاره کرد. شما در ادامه می‌توانید زمان‌بندی آثار سینمایی دیگر دی سی را مشاهده کنید:

  • فیلم شزم به کارگردانی دیوید سندبرگ قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود.
  • فیلم پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین، که در حال پیشبرد مراحل پیش تولید است قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) به نمایش گذاشته شود. 
  • فیلم واندر وومن 1984 به کارگردانی پتی جنکینز قرار است در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برای عموم به نمایش در آید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده