// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

رامی ملک ممکن است شخصیت شرور جدیدترین فیلم جیمز باند باشد

طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که رامی مالک، ستاره سریال محبوب Mr. Robot قرار است نقش شرور جدیدترین قسمت از مجموعه جیمز باند را بر عهده داشته باشد.

قسمت بیست و پنجم مجموعه فوق محبوب جیمز باند تا‌به این‌جای کار با انواع شایعه‌ها، اخبار و حاشیه‌های مختلف و گوناگونی دست و پنجه نرم کرده است؛ اما به نظر می‌رسد بالاخره بین این حجم از اخبار متفرقه در نهایت شاهد اتفاقات و تحولاتی هستیم که می‌تواند نشان دهنده پیشروی مراحل تولید و توسعه فیلم باشند. بعد از تایید حضور دوباره لیا سِدو، بازیگر فرانسوی در نقش دکتر مدلین سوان در بیست و چهارمین فیلم جیمز باند یا همان فیلم Spectre (اسپکتر) به کارگردانی سام مندس قرار است شاهد حضور یکی از ستاره‌های تازه برخاسته سینما باشیم.

خیلی از دوستداران سینما و تلویزیون رامی مالک را به خاطر بازی تحسین برانگیز او در سریال پرطرفدار و محبوب Mr. Robot (مستر ربات) در نقش الیوت اندرسون و فیلم سینمایی Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) در نقش فردی مرکوری می‌شناسند. با گذشت مدتی کوتاه از اکران فیلم حماسه کولی حال با انتشار اخباری تازه این احتمال می‌رود که این بازیگر با استعداد در بیست و پنجمین فیلم جیمز باند به عنوان شرور این اثر حضور خواهد داشت. با توجه با انتشار گزارش خبرگزاری Variety در رابطه با اطلاع رسانی این موضوع که رامی مالک در حال مذاکره با کمپانی MGM برای حضور در این فیلم، به این مسئله نیز اشاره مستقیم کرد که تعهد رامی مالک به سریال مستر ربات برای بازی در فصل چهارم و آخر این سریال که از ماه مارچ آغاز می‌شود ممکن است برای ایفا نقش او در این فیلم مشکل ساز باشد.

James Bond

تصمیم‌گیری در رابطه با این که آیا رامی مالک در نهایت موفق به حضور در این فیلم خواهد یا نه کمی زود است؛ اما در کنار او در جدیدترین فیلم مامور باند می‌توان از بازگشت بازیگران محبوب گذشته این مجموعه از جمله رالف فاینز در نقش ام، بن ویشاو در نقش کیو، نائومی هریس در نقش ایو و دنیل کریگ در نقش مامور 007 هیجان زده بود.

کری فوکوناگا که آثاری چون فیلم Sin Nombre (بدون نام)، فیلم Jane Eyre (جین ایر)، فیلم Beasts of No Nation (جانوران بدون کشور) و دو سریال Maniac (مجنون) و فصل اول True Detective را در کارنامه خود دارد قرار است این فیلم را بعد از کناره‌گیری دنی بویل از این سمت کارگردانی کند. این اختلافات و مشکلات به وجود آمده باعث شد که آغاز فیلمبرداری این فیلم و متعاقبا اکران آن به روی پرده سینما‌ها به تاخیر بیفتد. فیلم بیست و پنجم جیمز باند که ابتدا قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) اکران شود به خاطر درگیری دنیل کریگ با فیلم Knives Out به کارگردانی رایان جانسون قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) اکران شود.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با این موضوع چیست؟ به نظر شما رامی مالک پتانسیل یک شرور در خور مجموعه باند را دارد؟ نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع Exclaim
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده