// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳

دنباله فیلم Aquaman احتمالا ساخته می‌شود

طبق شایعات و اخبار احتمالی منتشر شده به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر قصد دارد دنباله و قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی Aquaman را وارد برنامه کاری خود کند.

تقریبا چیزی به اکران رسمی فیلم مورد انتظار Aquaman (آکوامن) به کارگردانی جیمز وان نمانده است که شاهد انتشار اخباری مبنی بر احتمال تایید شدن ساخت قسمت دوم این فیلم توسط کمپانی براردران وارنر و دی سی کامیکس هستیم. از آن‌جایی که موج مثبت نظرات طرفداران نسبت به نمایش‌های اولیه فیلم باعث افزایش حجم طرفداران و همچنین انتظارات آن‌ها از فیلم شده است، چنین آینده‌ای آن قدرها نیز دور از انتظار نبود. 

اخیرا هالییود ریپرتر با انتشار گزارشی در رابطه با امبر هرد و نقشش در فیلم آکوامن به این موضوع اشاره کرد که به حقیقت پیوستن این مسئله می‌تواند کاملا منطقی به نظر برسد. شما در ادامه می‌توانید قسمتی از این گزارش را مطالعه کنید:

با توجه به پیگیری‌های اولیه انتظار می‌رود که آکوامن با فروشی معادل ۶۵ میلیون دلار در آغاز اکران داخلی‌اش، بالاتر از Marry Poppins Returns (بازگشت مری پاپینز) و اسپین آف مجموعه ترنسفورمرز یعنی Bumblebbe (بامبل بی) قرار بگیرد. این اعداد و ارقام به اندازه کافی می‌تواند به کمپانی برادران وارنر و توبی امریچ اعتماد نفس کافی را بدهد تا مذاکرات را برای ساخت دنباله آکوامن آغاز کنند (با این وجود که هنوز نویسنده ای مشخص نشده است).

هالیوود ریپرتر در ادامه گزارشش به این موضوع نیز اشاره میکند که به احتمال زیاد امبر هرد، بازیگر نقش میرا در صورت تایید و نهایی شدن مذاکرات برای ساخت قسمت دوم، به دنبال افزایش چشمگیری در دستمزدش خواهد بود، چراکه نقش کامل او در فیلم آکوامن این اطمینان را به او میدهد که دنباله آکوامن میتواند دستمزد بزرگتری را برای او به ارمغان آورد.

Aquaman Poster

تا به این جای کار هنوز هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر این که داستان و روایت دنباله فیلم آکوامن قرار است چه روندی را پیش بگیرد در اختیار عموم قرار نگرفته است. اما بازیگر نقش آکوامن یعنی جیسون موموآ ایده‌ها و نظرات خودش را برای ساختن ادامه راه آرتور کری دارد. او در مصاحبه‌اش با Syfy Wire از ایده‌ها و برنامه‌های شخصی‌اش برای آینده‌ی احتمالی دنباله آکوامن می‌گوید. شما در ادامه می‌توانید گفته‌های او را مطالعه کنید:

من درباره این موضوع قطعا یک ایده دارم. حتی زمانی که ما در حال فیلمبرداری آکوامن نیز بودیم من ایده‌ها‌ی خودم را برای شروع قسمت دوم آکوامن داشتم. حتی این موضوع را برای پیتر سافران، تهیه کننده فیلم و توبی امریچ، رئیس برادران وارنر باز و مطرح کردم و آنها نیز دوستش داشتند. بله من برای قسمت دوم آکوامن کلی برنامه دارم.

فیلم آکوامن قرار است به طور بین المللی ابتدا در چین روی پرده سینما‌ها برود. با توجه به انتظار طرفداران و همچنین موج مثبت واکنش‌ها نسبت به نمایش‌های اولیه فیلم، انتظار می‌رود که آکوامن در آخر هفته اکران اولیه‌اش در چین به مبلغی معادل ۶۰ میلیون دلار و یا حتی بیشتر دست پیدا کند. شما در ادامه می‌توانید زمان‌بندی آثار سینمایی تایید شده دی سی کامیکس را مشاهده کنید:

  • فیلم آکوامن به کارگردانی جیمز وان قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) به روی پرده سینما‌ها برود.
  • فیلم شزم به کارگردانی دیوید سندبرگ که مراحل بعد از تولیدش را پشت سر می‌گذرد قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود.
  • فیلم پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین، که در حال پیشبرد مراحل پیش تولید است قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) به نمایش گذاشته شود. 
  • فیلم اختصاصی شخصیت سایبرگ برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است
  • فیلم واندر وومن 1984 به کارگردانی پتی جنکینز و بازی گل گدوت قرار است در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برای عموم به نمایش در آید.
  • فیلم فلش هم بعد از تاخیر‌های متوالی در اکران تاکنون هنوز تاریخ رسمی و قطعی برای انتشار آن اعلام نشده است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده