نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

سرویس Backward Compatibility در سال ۲۰۱۸ میزبان بیش از ۱۰۰ بازی تازه بوده است

با راهیابی بیش از ۱۰۰ بازی به Backward Compatibility در سال ۲۰۱۸ مجموع بازی‌های این سرویس از ۵۵۰ بازی عبور کرد.

سرویس Backward Compatibility در ماه نوامبر ۲۰۱۵ معرفی شد و از آن زمان امکان تجربه طیف وسیعی از بازی‌های ایکس باکس 360 و ایکس باکس را برای کاربران کنسول ایکس باکس وان فراهم کرد. کمپانی مایکروسافت هر ماه بازی‌های جدیدی را به فهرست بازی‌های این سرویس اشتراکی اضافه می‌کند و در سال ۲۰۱۹ نیز شاهد راهیابی بازی‌های تازه دیگری به فهرست چشم‌گیر فعلی سرویس Backward Compatibility خواهیم بود.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، لری هرب ملقب به میجر نلسون از ایکس‌باکس اعلام کرد که بالغ بر ۱۰۰ بازی در سال ۲۰۱۸ به فهرست در حال رشد سرویس Backward Compatibility اضافه شده است و مجموع بازی‌های این سرویس را به بیش از ۵۵۰ بازی رسانده است. تعداد ۵۷ بازی از میان بازی‌های مذکور از کنسول ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کنند و بازیکنان می‌توانند با بهترین کیفیت ممکن به تجربه آن‌ها بپردازند. لری هرب از طریق توییتر در این‌باره گفت:

تیم ایکس‌باکس در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۱۰۰ بازی تازه را به سرویس Backward Compatibility اضافه کرد که مجموع بازی‌های این سرویس را به بیش از ۵۵۰ بازی افزایش داده است. همچنین تعداد ۵۷ بازی این سرویس از ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کنند. ما استراحت کوتاهی در فصل تعطیلات خواهیم داشت، اما منتظر اخبار جدیدی از سرویس Backward Compatibility در ماه ژانویه باشید. تا آن زمان، شما را در ایکس باکس لایو ملاقات می‌کنیم.

همانطور که لری هرب روز گذشته اعلام کرد، بازی‌های The Darkness ،Duke Nukem Forever و The Bureau: XCOM Declassified آخرین بازی‌هایی هستند که در سال ۲۰۱۸ به سرویس Backward Compatibility اضافه می‌شوند. با اینکه در زمان باقیمانده از سال ۲۰۱۸ شاهد راهیابی بازی‌های جدیدی به این سرویس نخواهیم بود، اما بر اساس اعلام هرب، سال ۲۰۱۹ خبرهای بیشتری از آن به گوش کاربران خواهد رسید. لری هرب در این خصوص اذعان داشت:

امروز بازی The Darkness، بازی The Bureau: XCOM Declassified و بازی Duke Nukem Forever به سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان راه می‌یابند. (این سه بازی را می‌توان از حالا با تخفیف خریداری کرد.)

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده