نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

تاریخ انتشار بازی Last Year: The Nightmare برای کامپیوتر مشخص شد

استودیو Elastic Games از انتشار بازی چند نفره ترسناک Last Year: The Nightmare در انتهای ماه جاری برای کامپیوتر خبر داد.

استودیو Elastic Games تقریبا دو ماه پس از برگزاری بتای محدود بازی Last Year: The Nightmare نهایتا تاریخ انتشار این بازی نامتقارن چندنفره ترسناک را اعلام کرد. پس از انتظاری طولانی برای بسیاری از طرفداران، بازی Last Year: The Nightmare دو هفته دیگر در تاریخ ۲۷ آذر (۱۸ دسامبر) برای کاربران کامپیوتر منتشر می‌شود. همانطور که پیش از این اعلام شد، این بازی به صورت انحصاری از طریق فروشگاه دیسکورد منتشر خواهد شد و پس از خریداری بازی از طریق این برنامه پیام‌رسان که به تازگی شاهد راه‌اندازی فروشگاه آن بودیم، می‌توان به تجربه آن اقدام کرد.

افزون بر این، استودیو Elastic Games اظهار داشت که برنامه‌های ویژه‌ای برای بازی Last Year: The Nightmare در سال ۲۰۱۹ دارد که برجسته‌ترین آن‌ها انتشار بازی برای کنسول‌های خانگی است. در حال حاضر اعلام نشده است که این بازی برای کدام یک از کنسول‌ها عرضه خواهد شد، اما می‌توان انتظار داشت که شاهد راهیابی آن به پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و احتمالا نینتندو سوییچ باشیم.

بدون شک مشاهده اینکه بازی ترسناک Last Year: The Nightmare آماده عرضه است، برای طرفداران خوشحال‌کننده خواهد بود و از آن مهم‌تر اینکه استودیو Elastic Games می‌تواند وعده قبلی‌اش مبنی بر عرضه بازی در سال ۲۰۱۸ را عملی کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده