نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

مذاکره کارگردان فیلم I Tonya برای حضور در فیلم Cruella با بازی اما استون

کریگ گیلسپی مذاکرات خود با کمپانی والت دیزنی را برای قبول کارگردانی فیلم Cruella با بازی اما استون آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخص دیگری قرار است روی صندلی کارگردانی فیلم Cruella (کروئلا) بنشیند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی والت دیزنی مذاکرات خود با کریگ گیلسپی را برای کارگردانی این فیلم لایو اکشن که قرار است براساس شخصیت شرور و منفی انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) که کروئلا دویل نام داشت، ساخته شود، آغاز کرده است. این مذاکرات هنوز در مراحل اولیه خود است و اما استون که برای بازی در فیلم La La Land (لا لا لند) جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دریافت کرده بود، قرار است نقش شخصیت کروئلا دویل را در فیلم Cruella بازی کند.

گیلسپی در فیلم Cruella قرار است جانشین الکس تیمبرز، نویسنده و تهیه کننده سریال Mozart in the Jungle (موتسارت در جنگل) شود که این پروژه را به علت تداخل در برنامه‌هایش ترک کرده است. طبق گفته ددلاین، او به همراه باز لورمن در حال کار روی نمایش Beetlejuice (بیتل‌جوس) برای تئاتر است و از تابستان امسال، برنامه کاری تیمبرز بسیار شلوغ بوده است. در حال حاضر برنامه تیمبرز برای مدت طولانی شلوغ است و همچنین دیزنی در نظر دارد تا به شروع ساخت و تولید فیلم Cruella سرعت بیشتری ببخشد و گفته می‌شود که مراحل پیش از تولید این فیلم آغاز شده و دیزنی امیدوار است که فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول سال آینده میلادی آغاز شود.

کریگ گیلسپی

در حال حاضر گیلسپی مشغول کار روی فیلم Thelma (تلما) که یک فیلم دلهره آور نروژی در مورد یک دانش‌آموز کالج با قدرت‌های ماورا الطبیعه است، است و گفته می‌شود که او احتمالا پس از فیلم Cruella به این پروژه باز خواهد گشت. گیلسپی بیشتر برای ساخت و کارگردانی فیلم I Tonya (من تونیا هستم) با بازی مارگو رابی، سباستین استن و آلیسون جنی، شناخته شده است که آلیسون جنی برای بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در اسکار 2018 شد. همچنین گیلسپی و والت دیزنی پیش از این در فیلم‌هایی چون فیلم Fright Night (شب وحشت)، فیلم Million Dollar Arm (بازوی میلیون دلاری) و فیلم The Finest Hours (بهترین ساعات)، با یکدیگر همکاری کرده بودند.

پیش از این اعلام شد که دیزنی جز باتر ورث، نویسنده فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Cruella استخدام کرده است. اما استون نیز قرار است به زودی برای فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) جلوی دوربین برود و انتظار می‌رود که پس از آن او در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Cruella حضور پیدا کند که هنوز تاریخ اکران آن اعلام نشده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده