// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۴

تصاویر و گیم پلی جدیدی از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد

کمپانی کپکام در ادامه ارائه محتواهای تبلیغاتی با محوریت بازی Resident Evil 2 Remake، تصاویر و ویدیو گیم پلی جدیدی از این بازی منتشر کرد.

کمپانی Capcom برای علاقه‌مندان به سری Resident Evil و به خصوص بازی Resident Evil 2 خبر‌های مختلف و متعددی را منتشر کرده است؛ خبر‌هایی که مواردی مانند معرفی یک محیط جدید و گیم‌پلی تازه بازی با حضور شخصیت ایدا وانگ را شامل می‌شود. کمپانی کپکام این روند را متوقف نکرده و طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تصاویر مختلف و گیم‌پلی دیگری نیز از بازی Resident Evil 2 Remake را منتشر کرده است.

در ویدیو گیم‌پلی با شخصیت کلیر ردفیلد همراه می‌شویم که با یک Tyrant وارد نبرد شده است. اگر با این نوع از دشمنان بازی Resident Evil 2 آشنا باشید، می‌دانید که مقاومت بالایی دارند و سلاح‌های مختلف آسیب چندانی به آن‌ها وارد نمی‌کنند. فرار تنها گزینه‌ای است که در برابر شما قرار می‌گیرد که در حین آن باید با بهره‌گیری از سلاح‌ها سرعت حرکت دشمن را کند کنید. ویدیو مبارزه کلیر با Mr. X به عنوان یکی از آنتا‌گونیست‌های بازی Resident Evil 2 Remake در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

کمپانی کپکام در ادامه بیش از ۲۰ تصویر باکیفیت از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرده است که لحظاتی از بازی مذکور و ویدیو‌های گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارند. در این تصاویر تقریبا بخش‌های جدیدی مشاهده نمی‌شود، اما به خوبی سطح جزئیات و دقت سازندگان را به رخ می‌کشد. تصاویر جدید بازی Resident Evil 2 Remake به شرح زیر است:

بازی Resident Evil 2 Remake

در طی روز‌های گذشته تعداد ۱۰ ویدیو کوتاه از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر شد که سری اول و سری دوم آن‌ها را می‌توانید در قالب دو مطلب مشاهده کنید. همچنین پیش از این تریلری از بازی مذکور با محوریت لباس‌های نسخه دیلاکس و یک ویدیوی ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی آن در دسترس طرفداران قرار گرفته است. برای دریافت دیگر اخبار مرتبط با نسخه باز‌سازی بازی Resident Evil 2 می‌توانید به صفحه اختصاصی این بازی در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آمازون نسخه فیزیکی این بازی را پیش‌خرید کنید و از طریق فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به پیش‌خرید نسخه دیجیتال آن با قیمت ۶۰ دلار کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده