نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

احتمالا از ریمیک Crash Team Racing در The Game Awards 2018 رونمایی می‌شود

به نظر می‌رسد می‌توانیم بعد از سال‌ها منتظر تجربه دوباره کارتینگ ناتی داگ باشیم.

کمپانی اکتیویژن (Activision) سال گذشته بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را منتشر کرد؛ بازسازی زیبایی از سه نسخه اول کرش بندیکوت که توانست دل طرفداران این شخصیت محبوب را به دست آورد. بعد از آن هم نوبت به Spyro: Reignited Trilogy رسید و این بار شاهد بازسازی با کیفیت نسخه‌های اولیه‌ی یکی دیگر از مجموعه‌ بازی‌های پلی استیشن بودیم. اکنون به نظر می‌رسد نوبت به یکی دیگر از بازی‌های زیبای کنسول سونی یعنی Crash Team Racing رسیده است که در قالب ریمیک به دست مخاطبین برسد.

چند ساعت قبل هالی بنت، مجری PlayStation Access این تصویر را در اکانت توییتر خود منتشر کرد:

Crash Team Racing

همان‌طور که در عکس دیده می‌شود، با دو عدد تاس با حالتی خز مانند طرف هستیم که رنگ نارنجی آن‌ها به شدت یادآور رنگ بندیکوت دوست‌داشتنی دنیای بازی یعنی کرش است. در بالای آن هم کاغذی به چشم می‌خورد که به مراسم The Game Awards 2018 اشاره می‌کند و از آنجایی که این تاس‌ها تا حدودی یادآور آیتم‌های تزیینی هستند که بعضی راننده‌ها در کنار آینه ماشین خود قرار می‌دهند و عبارت Sliding (لیز خوردن ماشین و دریفت کردن) هم در متن به چشم می‌خورد، همه‌چیز دست به دست هم می‌دهد تا ذهن مخاطب به سمت Crash Team Racing برود. این ماجرا وقتی جدی‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم اوایل امسال هم نسخه ریمیک Spyro تقریباً به همین صورت معرفی شد و اولین صحبت‌ها در مورد آن از جایی شروع شد که یک تخم اژدهای بنفش‌رنگ به دست اهالی رسانه رسید. از طرف دیگر هم منابع یوروگیمر این خبر را تأیید کرده‌اند و از ساخته شدن ریمیک CTR گفته‌اند تا بیش از پیش آماده رونمایی از این اثر محبوب شویم.

بازی کرش تیم ریسینگ محصول ناتی داگ در سال ۱۹۹۹ برای پلی استیشن منتشر شد؛ بازی‌ای با حال و هوای سری Mario Kart از نینتندو که توانست با کیفیت بالای خود و المان‌های جذابی که داشت، دارندگان کنسول سونی را به خوبی سرگرم کند و به نظر می‌رسد بالاخره بعد از سال‌ها می‌توانیم منتظر تجربه دوباره این بازی با کیفیت امروزی باشیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده