نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

فیلمبرداری فیلم Rambo V به پایان رسید

سیلوستر استالونه با انتشار پستی در صفحهٔ اینستاگرام خود، رسماً پایان مراحل فیلمبرداری فیلم Rambo V: Last Blood (رمبو 5: آخرین خون) را اعلام کرد.

سیلوستر استالونه،‌ هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ قدیمی سینمای هالیوود، با انتشار پستی در صفحهٔ اینستاگرام خود، رسماً پایان مراحل فیلمبرداری فیلم مورد انتظار فیلم Rambo V: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) را تأیید و اعلام کرد. مراحل فیلمبرداری این فیلم پس از گذشت مدت زمانی حدود دو ماه، به پایان رسید. جدیدترین فیلم از مجموعهٔ «رمبو»، برای اکران در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. 

شرکت لاینزگیت (Lionsgate) وظیفهٔ انتشار فیلم Rambo V: Last Blood را بر عهده خواهد داشت. فیلمبرداری این فیلم در مکان‌هایی چون شهر لندن، کشور بلغارستان و همچنین جزایر قناری انجام شده است. طبق خلاصه داستان فیلم Rambo V، جان رمبو بیشتر زمان خود را به مزرعه‌داری سپری می‌کند، اما زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. گویا باز هم جان رمبو از همان متدهای قدیمی‌اش استفاده خواهد کرد و باید منتظر فیلمی خونین و خشن باشیم. از طرفی یک خبرنگار با نام کارمن دلگادو که خبرهای کارتل‌های مواد مخدر مکزیک را پوشش می‌دهد به مأموریت رمبو اضافه شده تا خواهر ناتنی خودش را که توسط کارتل مواد مخدر مکزیک دزدیده شده است نجات دهد. شرکت فیلمسازی میلینیوم فیلمز وظیفه ساخت این فیلم را بر عهده دارد . 

اولین قسمت فیلم Rambo با نام First Blood (اولین خون) در سال ۱۹۸۲ روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، دو دنباله دیگر به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ اکران شدند که فیلم Rambo: First Blood Part 2 (رمبو: اولین خون قسمت دوم) موفق شد بیش از ۳۰۰ میلیون دلار و فیلم Rambo III (رمبو ۳) بیش از ۱۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در سال ۲۰۰۸، فیلم Rambo اکران شد که تنها کمی بیش از ۱۱۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

فیلم Rambo V: Last Blood قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده