نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

شایعه: کایلو رن با کلاه جدیدی در فیلم Star Wars: Episode IX حضور خواهد داشت

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، شخصیت کایلو رن قرار است با یک کلاه کاملا جدید در فیلم Star Wars: Episode IX حضور داشته باشد.

از ماه مرداد امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در شهر لندن آغاز شد و طبق شایعات منتشر شده، فیلمبرداری و تولید این فیلم تا ماه فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن یا اسفند امسال) ادامه خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت MakingStarWars به نقل از StarWarsLeaks در ردیت منتشر کرده، شخصیت کایلو رن با بازی آدام درایور، قرار است دارای یک کلاه جدید در این قسمت باشد. همانطور که در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) مشاهده کرده بودیم، کلاه کایلو رن از بین رفت و حال طبق اطلاعات جدید، او قرار است دارای یک کلاه جدید باشد که این کلاه که به شکل یک ماسک است و با مواد کریستال مانند و قرمز رنگی پوشانده شده تا ظاهری شرورانه‌تر را داشته باشد.

اطلاعات بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار داشت که لباس کایلو رن در طول فیلم Star Wars: Episode IX نیز دارای تغییراتی باشد و باید تا انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم در مورد ظاهر کلاه جدید این شخصیت صبر کنیم. همچنین در این فیلم قرار است شاهد یک دروید جدید باشیم که این دروید یک همدم و دروید صمیمی با BB-8 خواهد بود و به طور کلی آن‌ها ویژگی‌هایی دارند که یکدیگر را به هم متصل می‌کند. اطلاعات بیشتری در مورد این دروید منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که او شبیه به یک مگافون است. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت، مت اسمیت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: Episode IX حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. جی جی آبرامز که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را در کارنامه داشته، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه (به‌همراه کریس تریوقسمت نهم فیلم Star Wars را بر عهده دارد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده