نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

فروش جهانی فیلم Aquaman از Justice League و Suicide Squad عبور کرد

با ادامه فروش بسیار موفق فیلم Aquaman، فروش جهانی این فیلم از مجموع فروش جهانی فیلم Justice League و فیلم Suicide Squad عبور کرده است.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Aquaman (آکوامن) آغاز شده و این فیلم با استقبال بسیار گسترده تماشاگران نیز مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار جدیدی از عملکرد بسیار موفق فروش این فیلم منتشر شده است. فیلم Aquaman که پیش از این برنده هفته کریسمس نیز شده بود، در سه روز پایان هفته آخرین هفته سال ۲۰۱۸ میلادی، ۵۱.۵ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروش داخلی این فیلم در آمریکای شمالی به ۱۸۸.۸ میلیون دلار افزایش پیدا کند. با اینکه فیلم Aquaman راه زیادی را برای تبدیل شدن به یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های مجموعه دی سی (DC) دارد، اما فروش جهانی این فیلم از مرز ۷۵۰ میلیون دلار عبور کرده است تا مجموع فروش جهانی فیلم آکوامن از فیلم‌هایی چون فیلم Justice League (لیگ عدالت) با فروش ۶۵۷.۹ میلیون دلار، فیلم Man of Steel (مرد پولادین) با فروش ۶۶۸ میلیون دلار و فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) با فروش ۷۴۶.۸ میلیون دلار، عبور کند.

بدین ترتیب فیلم Aquaman شانس زیادی را دارد تا نه تنها به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی DC در سراسر جهان تبدیل شود، بلکه فروش جهانی آن از مرز یک میلیارد دلار نیز عبور کند. همچنین فیلم آکوامن به اولین فیلم مجموعه DC تبدیل خواهد شد که از زمان اکران فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد) در سال ۲۰۱۲، فروش جهانی آن از مرز یک میلیارد دلار عبور خواهد کرد. از هم‌اکنون صحبت در مورد ساخت دنباله فیلم Aquaman نیز آغاز شده که با توجه به فروش بسیار موفق این اثر، تایید ساخت دنباله این فیلم در آینده نزدیک دور از انتظار نیست. 

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز وان بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده