// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Override: Mech City Brawl منتشر شد

استودیو مودوس گیمز با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Override: Mech City Brawl، گیم پلی هیجانی و مبارزه‌ای آن را نشان می‌دهد.

در حالی که تنها یک روز تا انتشار بازی Override: Mech City Brawl باقی مانده است، سازندگان آن در استودیو مودوس گیمز (Modus Games) با انتشار یک تریلر، گیم پلی اکشن و مبارزه‌ای این بازی را نشان می‌دهند. تریلر منتشر شده کاراکتر‌های مختلف این بازی را نشان می‌دهد که هر یک از قابلیت‌های منحصر به فردی بهره‌مند هستند. از ربات‌های مخرب همچون Satesh گرفته تا مِک‌های رنگارنگ همچون Rocca؛ گویا فهرست مبارزان این بازی می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. در کنار قابلیت‌های همیشگی ربات‌های غول پیکر همچون شلیک موشک‌ها تا حملات شمشیر‌های لیزری، از طرفی ویژگی‌های دیگر می‌تواند کاربران را غافل گیر کند. برخی از ربات‌ها حتی توانایی پرتاب قلب‌های قرمز بزرگ و موارد مشابه را دارند که حضور چنین قابلیت‌هایی در این بازی می‌تواند روند گیم پلی را تغییر دهد.

سازندگان با اضافه کردن المان‌های فوق قصد دارند در کنار نبرد‌های حماسی ربات‌های غول پیکر، حال و هوای طنزآمیز نیز به بازی بدهند که تعادل بسیاری از موارد در بازی برقرار شود. جلوه‌های بازی از انفجار‌ها تا طراحی ربات‌ها با توجه به تریلر از طراحی قابل قبولی برخوردار است که در میان بازی‌های مبارزه‌ای ربات محور، نظر بسیاری از کاربران با به خود جلب کرده است.

طراحی مراحل بازی به طور دقیق و با جزئيات بالا طراحی شده است. تمام محتویات یک استیج از ساختمان‌ها گرفته تا کوه‌ها و درخت‌ها از مکانیزم پویا برخوردار هستند و با توجه به کاراکترها واکشن نشان می‌دهند. طرفداران این بازی همچنین در انجمن‌ها از علاقه خود به اضافه شدن Eva در این بازی خبر داده‌اند که تا معرفی بسته‌های الحاقی این بازی باید منتظر بمانیم.

بازی Override Mech City Brawl در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر ماه) به طور فیزیکی و دیجیتالی برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند هم اکنون این بازی را با قیمت ۴۰ دلار پیش خرید کنند و فردا به تجربه آن بپردازند. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه در پایین نگاهی به تریلر هنگام عرضه آن بیندازید و خود را با محتویات آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های مبارزه‌ای با حضور ربات‌های غول پیکر با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده