// شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

رویداد Assassin's Creed به بازی Monster Hunter World اضافه شد

کاربران بازی Monster Hunter: World هم‌اکنون می‌توانند از محتویات مجموعه Assassin's Creed در این بازی استفاده کنند.

تابه‌حال شاهد کراس‌آورهای مختلفی از بازی‌های ویدیویی در بازی‌ Monster Hunter: World بوده‌ایم؛ البته اکثر این بازی‌ها ساخته کمپانی کپکام (Capcom) بوده‌اند. از طرفی شاهد کراس‌آور مجموعه Assassin's Creed با سایر بازی‌های ویدیویی نظیر Final Fantasy XV بوده‌ایم. حال یک رویداد در بازی Monster Hunter: World برگزار شده است که کاربران می‌توانند از محتویات سری Assassin's Creed استفاده کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کاربران با انجام مرحله رویدادی SDF (مخفف Deadly ،Silent و Fierce) می‌توانند Senu’s Feather کسب کنند. در واقع بازیکنان در این مرحله باید هیولاهای Odogaron ،Deviljho و Lunastra را از میان بردارند. با کشتن این هیولاها آیتم ذکر شده را می‌توانید از جنازه‌شان لوت کنید. در ادامه با جمع‌آوری چهار Senu’s Feather می‌توانید خود را به‌شکل بایک از بازی Assassin's Creed Origins در بیاورید یا لباس مخصوص اساسین‌ها را بسازید. این لباس برگرفته از لباس اتزیو در مجموعه Assassin's Creed است.

در این میان اشاره کنم که لباس بایک جنبه تزئینی دارد و آمار و ارقام شما را تغییر نمی‌دهد، اما لباس اتزیو سرعت حرکت و مخفی‌کاری بازیکنان را افزایش می‌دهد. بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند از این رویداد لذت ببرند. در انتها مشخص شده است که رویداد مورد نظر تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار داده شده است. متاسفانه اعلام نشده است که چرا این رویداد در دسترس کاربران کامپیوتر بازی Monster Hunter: World قرار نگرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده