نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

استودیو From Software دو بازی معرفی نشده در دست ساخت دارد

هیدتاکا میازاکی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که استودیو From Software روی دو بازی معرفی نشده کار می‌کند؛ علاوه بر این دو بازی، این استودیو مشغول ریمستر بازی Metal Wolf Chaos Remastered است.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، هیدتاکا میازاکی که او را با ساخت آثار تحسین‌شده‌ای مثل سری Souls و بازی Bloodborne می‌شناسیم، یک مصاحبه با بلاگ 4Gamer داشته و طی آن، اطلاعاتی جدید از آثار استودیو From Software منتشر کرده است.

در جریان این مصاحبه زمانی که از میازاکی درباره‌ی خطوط تولید استودیو فرام‌سافتور سوال شد، وی در پاسخ به عدد ۳.۵ که پیش‌تر در یکی از مصاحبه‌هایش ذکر کرده بود اشاره کرد و گفت که ۲ قسمت از این ۳.۵ قسمت، به بازی‌های جدید و معرفی نشده اختصاص دارد؛ وی در ادامه مشخص کرد که اعداد ۱ و ۰.۵ به‌ترتیب به دو بازی Sekiro: Shadows Die Twice و Deracine مربوط می‌شوند. پاسخ مثبت هیدتاکا میازاکی به پرسشی که از وی درباره‌ی در دست ساخت بودن دو بازی معرفی‌نشده در این استودیو سوال می‌کرد، مهر تاییدی است بر این موضوع که در حال حاضر، استودیو From Software در حال کار کردن روی دو بازی کاملا جدید است که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند.

میازاکی در ادامه‌ی صحبت‌هایش از پروژه‌ی ریمستر کردن بازی Metal Wolf Chaos XD گفت. وی در مصاحبه‌ی جدیدی که داشت، مشخص کرد که طی این چند سال، کمپانی‌های باندای نامکو و دیوالور دیجیتال از او ساخته شدن نسخه‌های ریمسترشده‌ی دو بازی Dark Souls و Metal Wolf Chaos XD را درخواست می‌کردند؛ نسخه‌ی ریمستر بازی دارک سولز هم‌اکنون عرضه شده و میازاکی درحال حاضر مشغول ساخت نسخه‌ی ریمسترشده‌ی Metal Wolf Chaos XD است. طبقه گفته‌ی میازاکی، ساخت نسخه‌ی ریمستر Metal Wolf Chaos XD در آن دسته‌بندی خاصش که با عدد ۳.۵ از آن یاد می‌کند قرار نمی‌گیرد.

در پایان، از میازاکی درباره‌ی این دو بازی معرفی‌نشده سوال شد و او در پاسخ چنین گفت:

ما به زمان بیشتری احتیاج داریم؛ وقتی که ساخت این بازی‌ها به مرحله‌ی مورد نظرمان رسید و بدنه‌ی اصلی‌شان شکل گرفت، بیشتر درموردشان به گیمرهای سراسر جهان توضیح خواهیم داد.

میازاکی اخیرا بازی Deracine را برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن ساخته است. این بازیساز ژاپنی هم‌اکنون مشغول آماده کردن بازی Sekiro: Shadows Die Twice است که کمتر از سه ماه دیگر منتشر می‌شود. در بازی Deracine اشاره‌هایی غیر مستقیم به جهان بازی «بلادبورن» وجود دارد؛ این موارد به‌قدری زیاد و دقیق هستند که شایعات ساخت بازی Bloodborne 2 را دوباره مطرح کردند که در نهایت، میازاکی واکنش نشان داد و تمامی شایعات را تکذیب کرد.

اینکه دو اثر مرموز میازاکی چه هستند، برای پلتفرم‌های این نسل منتشر می‌شوند یا اینکه آیا این دو بازی قرار است ادامه‌ای بر Dark Souls و Bloodborne باشند یا خیر، سوالات مهمی هستند و برای گرفتن جواب باید بیشتر از قبل صبر کنیم.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده