نویسنده: رضوان دشتی
// جمعه, ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

رده بندی بازی Serious Sam Collection خبر از معرفی کالکشن این بازی محبوب در آینده نزدیک می‌دهد

سایت ESRB که وظیفه دارد نرم‌افزارهای حوزه‌ی سرگرمی را بر حسب محتوایی که ارائه می‌دهند، از لحاظ سنی رده‌بندی کند، نسخه‌ی نسل هشتمی بازی Serious Sam Collection را قبل از معرفی رسمی فاش کرد.

سایت ESRB همانند دفعات گذشته، بازی جدیدی را قبل از اینکه به‌صورت رسمی معرفی شود، در سایت خود قرار داد. این بار قرعه به نام نسخه‌ی نسل هشتمی بازی Serious Sam افتاد که توسط این سایت رده‌بندی شود. به نظر می‌رسد که این بازی دقیقا پورت مستقیم همان نسخه‌ای باشد که برای کنسول‌های نسل قبل منتشر شد؛ هرچند امیدار هستیم که در نسخه‌ی به‌روز شده، بافت‌ها و جلوه‌های بصری باکیفیت‌تری را شاهد باشیم و بتوانیم این کلکسیون را با رزولوشن 4K اجرا کنیم.

در صفحه‌ی توضیحات سایت ESRB اشاره نشده است که که کدام یک از قسمت‌های این مجموعه‌ی خشن در این کلکسیون وجود خواهند داشت، اما نسخه‌ی نسل گذشته‌ی آن، بازی‌های Serious Sam HD: The First Encounter ،Serious Sam HD: The Second Encounter ،Serious Sam 3: BFE  در کنار بسته‌های الحاقی The Jewel of the Nile و Serious Sam Double D XXL را شامل می‌شد.

ESRB بازی Serious Sam Collection را به دلیل استفاده از سلاح‌های گرم و سرد از قبیل تپانچه، مسلسل، شات‌گان و پتک برای کشتن تعداد بی‌شماری از موجودات و همچنین وجود افکت گسترده‌ی خون در مبارزات، قطع شدن اعضای بدن دشمنان، درآوردن چشم و قلب موجودات بیگانه و به‌کار بردن الفاظ رکیک، برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نمی‌داند و رده‌بندی آن را با حرف M به معنای بزرگسال/ بالغ (Mature) نمایش داده است.

امیدواریم به زودی شاهد رونمایی رسمی از این کلکسیون خشن و خاطره‌انگیز برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان باشیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده