// سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کلیف بلزینسکی از آینده شغلی خود می‌گوید

کلیف بلزینسکی، خالق سری بازی‌های Gears of War و موسس استودیو Boss Key Productions به تازگی اطلاعاتی از برنامه‌های شغلی خود در آینده منتشر کرده است.

چند ماه قبل کلیف بلزینسکی رسما کناره‌گیری خود از دنیای بازی‌های ویدیویی را اعلام کرد. او بعد از تعطیل کردن استودیو Boss Key Productions در فیسبوک خود نوشت، یکی از بزرگ‌ترین دلایل این تصمیم تغییر سلیقه مردم و سرسام‌آور شدن هزینه‌های بازاریابی و ساخت یک بازی ویدیویی برای استودیو مستقلی همچون Boss Key Productions بوده است. بلزینسکی در ادامه این بیانیه گفت:

بازی‌های ویدیویی همیشه بخشی از وجود من خواهند بود و امیدوارم در آینده باز هم بتوانم چیز جدیدی بسازم.

البته او ماه گذشته در پاسخ به یکی از طرفدارانش گفت که «هرگز» قصد بازگشت به دنیای بازی‌سازی را ندارد. حالا خالق Gears of War در توئیت جدیدش اعلام کرد به زودی از برنامه‌های شغلی خود رونمایی خواهد کرد و قصد دارد در هدف جدیدش به رویایی که از کودکی داشته است رنگ واقعیت ببخشد. کلیف بلزینسکی همچنین در پاسخ به افرادی که مدام از او می‌پرسند که آیا فعالیت‌های بعدی او باز هم با دنیای بازی‌های ویدیویی مرتبط خواهد بود یا خیر، این‌گونه نوشت:

همانطور که پیش از این بارها گفته‌ام، علاوه بر بازی‌های ویدیویی موارد دیگری همچون فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی، کمیک‌ها، فوتبال آمریکایی، تئاتر برادوی، کارائوکه (وسیله‌ای برای آوازخوانی) و خوابیدن را هم دوست دارم.

بلزینسکی در تابستان اعلام کرد در حال نوشتن یک کتاب است که در آن به بخش‌های مختلف زندگی و چالش‌های کاریش پرداخته است و حالا باید منتظر باشیم تا طی روزهای آینده این بازی‌ساز خلاق از برنامه‌های آتی خود جزئیات بیشتری را با ما به اشتراک بگذارد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده