// یکشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

بازی Super Mario Bros در Super Mario 64 بازسازی شد

یکی از طرفداران سری بازی‌های ماریو با ابزار‌های مادسازی توانست بازی دوبعدی Super Mario Bros را در موتور سه بعدی Super Mario 64 طراحی کند.

باری دیگر سازندگان ماد (Mod) خلاقیت دیگری در سری بازی‌های ماریو یا همان Super Mario Bros نشان داده‌اند. به تازگی به لطف یک ابزار ماد یکی از کاربران توانسته است که Super Mario Bros را در بازی Super Mario 64 بازسازی کند.

کیز امانوئار، سازنده این ماد، طراحی دوبعدی مراحل Super Mario Bros را در موتور بازی‌سازی Super Mario 64 بازسازی کرده است. با توجه به ویدیویی که برای معرفی این ماد منتشر شده است، کاربران در جریان مراحل نسخه اول ماریو می‌توانند حرکات سنتی Mario 64 را انجام دهند. پشتک زدن، سر خوردن، پرش دوباره در هوا و دیگر مکانیزم‌ها در این نسخه از بازی وجود دارد.

از میان موارد جالب این ماد می‌توان به حضور چهار کاراکتر قابل بازی اشاره کرد. ماریو، لوئیجی، واریو و والوئیجی از شخصیت‌هایی هستند که این بازی را می‌توان با آن‌ها تجربه کرد. سازندگان حتی در این زمینه خلاقیت به خرج داده‌اند و برای هر یک مکانیزم‌های مختلفی طراحی کرده‌اند. این موضوع باعث می‌شود که ارزش تکرار بازی بالا برود.

سازنده این ماد با انتشار پستی در قسمت توضیحات ویدیوی خود در یوتیوب به کاربران گفته است که کاراکتر واریو شاید روند بازی را تا حدودی «غیر منصفانه» کند. همچنین جای خوشحالی دارد که انجمن‌های ماد توانستند حیاتی دوباره به کاراکتر والوئیجی ببخشند؛ چرا که خود نینتندو این کاراکتر را به جمع شخصیت‌های Super Smash Bros Ultimate دعوت نکرده است.

گفتنی است که این اولین بار نیست که کیز امانوئار دست به طراحی ماد برای ماریو زده است. سال گذشته پیش از عرضه بازی Super Mario Odyssey این کاربر مکانیزم پرتاب کردن کلاه ماریو و در دست گرفتن هدایت دشمنان را در بازی Super Mario 64 طراحی کرد که با مراجعه به این لینک می‌توانید اطلاعات بیشتری از آن در زومجی کسب کنید.

همچنین کاربران با مراجعه به این لینک می‌توانند ماد یاد شده را دانلود و آن را روی پی سی تجربه کنند. همینطور برای آشنایی با خلاقیت جالب این سازنده در پایین می‌توانید نگاهی به تریلر آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد سری بازی‌های Super Mario Bros و ماد جدید با زومجی در میان بگذارید.

 


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده