نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

اولین تصویر رسمی از فیلم Hobbs and Shaw منتشر شد

اولین تصویر رسمی از اسپین‌آف مجموعهٔ Fast & Furious با عنوان Hobbs and Shaw منتشر شد که دو بازیگر اصلی این فیلم را نشان می‌دهد.

فیلم بعدی مجموعهٔ Fast & Furious (سریع و خشمگین) تا سال ۲۰۲۰ روی پردهٔ سینما نخواهد رفت، اما طرفداران این مجموعه مجبور نیستند برای تماشای فیلمی از این سری تا آن زمان صبر کنند و تابستان امسال فیلم فرعی این مجموعه با عنوان Hobbs and Shaw (هابز و شاو) اکران خواهد شد. از شهریور امسال، فیلمبرداری و تولید قسمت فرعی و اسپین‌آف فیلم Fast & Furious آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد.

تاکنون هشت فیلم از مجموعهٔ سریع و خشمگین روی پردهٔ سینما رفته است و فیلم‌های این مجموعه در گیشه فروشی ۵.۱ میلیارد دلاری داشته‌اند. اما در مورد اکران قسمت نهم این مجموعه کمی اوضاع فرق کرد و این مرتبه پیش از اکران این فیلم، طرفداران باید منتظر اکران اولین فیلم فرعی این مجموعه که در مورد شخصیت لوک هابز با نقش‌آفرینی دواین جانسون و شخصیت دکارد شاو با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام است، باشند.

اولین تصویر رسمی این فیلم را در پایین مشاهده می‌کنید:

Hobbs

تصویر جدید و رسمی فیلم Hobbs and Shaw را سایت اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) منتشر کرده است و شاهد حضور دو شخصیت لوک هابز و دکارد شاو هستیم که به نظر در حال مبارزه با دشمنان خود در مکانی شبیه به انبار کارخانه‌ای هستند و تنها وسیلهٔ آن‌ها میله‌های آهنی است.

در فیلم Hobbs and Shaw باید منتظر آتش‌بازی‌های دو تن از معروف‌ترین بازیگران سینمای هالیوود باشیم

دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast & Furious را بر عهده دارد. چندی پیش اولین تصویر رسمی از حضور ادریس البا در فیلم Hobbs and Shaw منتشر شد. در این تصویر که توسط دواین جانسون در اینستاگرام منتشر شده، البا به‌همراه سه سرباز از گروهش دیده می‌شود که وارد یک ساختمان نامشخص شده است که این ساختمان شباهت زیادی به تصویری دارد که در آن لوک هابز و دکارد شاو حضور داشتند. این صحنه، ممکن است اولین ملاقات این دو با آنتاگونیست این قسمت باشد که ظاهر جالب و متفاوت‌تری نسبت به آنتاگونیست‌های فیلم‌های قبلی مجموعه سریع و خشمگین دارد.

چندی پیش دیوید لیچ در مصاحبه با سایت IGN، از فیلم فرعی مورد انتظار مجموعهٔ سریع و خشمگین سخن گفت. این کارگردان از فیلم‌هایی که روی او بسیار تأثیرگذار بوده‌اند و سبب شده‌اند به فکر ساخت فیلم فرعی مجموعهٔ سریع و خشمگین بیافتد و در واقع الهام‌بخش وی در این راه بوده‌اند سخن گفت و این‌طور که به نظر می‌رسد فیلم‌های اکشن دههٔ ۸۰ و ۹۰ میلادی بیشترین تأثیر را روی دیوید لیچ داشته‌اند. صحبت‌های گذشته وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

بادی مووی‌های (فیلم‌های متشکل از زوج هنری که معمولاً این زوج هنری مرد بوده‌اند و شخصیت‌ها به تدریج رابطه‌ٔ خوبی با هم پیدا می‌کنند) دههٔ ۸۰ و ۹۰ میلادی، همچون مجموعهٔ سینمایی Lethal Weapon (اسلحهٔ مرگبار) و فیلم 48Hours (چهل‌وهشت ساعت) واقعاً با من صحبت می‌کنند و به‌عنوان فیلمساز، تأثیر زیادی از این فیلم‌ها گرفته‌ام. در وهلهٔ اول این فیلم‌ها بودند که سبب شدند بخواهم فیلمساز شوم. دیدن شیمی بین این دو بازیگر (دواین جانسون و جیسون استاتهام) در آخرین فیلم مجموعهٔ سریع و خشمگین و اینکه این دو شخصیت چه پتانسیل بالایی دارند، من را به قبول این کار وسوسه کرد... سخت بود به سازندگان بله نگویم و در نهایت گفتم برویم این فیلم را بسازیم.

دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو، ونسا کربی در نقش مامور MI-5 (خواهر برادران شاو) و ادریس البا برای بازی در نقش شرور و منفی فیلم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hobbs and Shaw حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه بر این، ادی مارسن، بازیگر فیلم Snow White and the Huntsman (سفیدبرفی و شکارچی) و فیلم The World's End (ته دنیا)، به جمع بازیگران فیلم Hobbs and Shaw اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش او در این فیلم در دسترس نیست. ایزا گونزالس، بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی راننده)، به جمع بازیگران این فیلم برای بازی در یک نقش کلیدی اضافه شده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش او منتشر نشده است، اما ورایتی اشاره کرد که گونزالس در آخرین لحظه به جمع بازیگران فیلم Hobbs and Shaw اضافه شده که طبق برنامه، او همزمان باید در فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز حضور داشته باشد که مدتی است فیلمبرداری و تولید آن آغاز شده و تداخل زمانی فعلی باعث عدم حضور او در یکی از این دو پروژه نخواهد شد.

آخرین فیلم مجموعهٔ سریع و خشمگین، فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) به کارگردانی اف گری گری بود و با بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلاری، فروش فوق‌العاده ۱.۲ میلیارد دلاری در گیشه داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون وین دیزل، دواین جانسون، میشل رودریگز، ترسی گیبسون، لوداکریس، لوکاس بلک، کرت راسل، شارلیز ترون و جیسون استاتهام به ایفای نقش پرداخته بودند.

فیلم فرعی مجموعهٔ سریع و خشمگین قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۸) اکران شود. گفتنی است فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین‌ ماه ۱۳۹۹) و فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشمگین ۱۰) برای اکران در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین‌ ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده