// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

آپدیت Profit Taker بازی Warframe برای پی سی منتشر شد

جدیدترین بروزرسانی از بازی Warframe برای کامپیوتر به نام پرافیت تیکر (Profit Taker) منتشر شد که ویژگی‌های جدیدی را به این بازی اکشن آنلاین اضافه خواهد کرد.

استودیوی دیجیتال اکستریمز (Digital Extermes) بروزرسانی جدیدی برای بازی Warframe روی پلتفرم پی سی منتشر کرد. پرافیت تیکر (Profit Taker)، اولین آپدیت بزرگ بسته الحاقی Fotuna است که هم‌اکنون برای دانلود رایگان از طریق استیم در دسترس است و یک وارفریم جدید، مأموریت‌ها، عنکبوت‌های رباتیک و کلی ویژگی برای این اثر اکشن آنلاین را شامل می‌شود.

پرافیت تیکر نامی است که برای این بروزرسانی انتخاب شده و در اصل نام یک عنکبوت مکانیکی غول پیکر است که به عنوان یکی «از بزرگ‌ترین دشمنان Fortuna» توصیف شده است. پرافیت تیکر دشمنی بسیار سرسخت است و بازیکنان برای شکست دادنش باید مأموریت‌های جدیدی را جهت دستیابی به «آرک گان‌ها» به پایان برسانند. این سلاح‌های قدرتمند در گذشته فقط در فضا قابل استفاده بودند، اما اکنون بازیکنان روی زمین هم می‌توانند آن‌ها را برای وارفریم‌شان باز کنند.

Warframe

علاوه بر همه این‌ها، دیجیتال اکستریمز یک وارفریم جدید برای بازی معرفی کرد؛ «باروک» که ظاهراً «طبیعتی صلح طلب» دارد. باروک قادر است دشمنان را به خواب فرو ببرد و خنجر‌هایی احضار کند که اسلحه‌ آن‌ها را از کار می‌اندازد.

در پایان دیجیتال اکستریمز سه «اکو لور» (Echo-Lures) جدید همراه با این بروزرسانی اضافه کرده است که بازیکنان باید با استفاده از آنها سه موجود جدید را نجات دهند. پاداش این کار «فلاف‌‌ها» (Floof) و یک «نشان مکالمه» (Conservation Badge) جدید خواهد بود. استودیوی سازنده همچنین سلاح‌های جدید، ماد‌ها و آیتم‌های شخصی سازی همراه با امپ‌ها و آرکین‌های اپراتور جدید اضافه کرده است.

Profit Taker هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است، اما دیجیتال اکستریمز وعده داده که این بروزرسانی به زودی به پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز راه خواهد یافت. گفتنی است که بسته الحاقی Fortuna در سال ۲۰۱۹ برای نسخه نینتندو سوییچ Warframe منتشر خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده