نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸

تاریخ انتشار نسخه بتای بازی Dreams مشخص شد

استودیو مدیا مولکول نهایتا تاریخ انتشار نسخه بتای بازی Dreams را اعلام کرد.

زمان زیادی از معرفی بازی Dreams به وسیله استودیو مدیا مولکول در نمایشگاه E3 2015 می‌گذرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که طرفداران نهایتا می‌توانند در تاریخ ۲۸ آذر (۱۹ دسامبر)، یعنی امروز به تجربه نسخه بتای این بازی سندباکس بپردازند. استودیو مدیا مولکول در جریان استریم تازه‌ای که برگزاری آن مدتی قبل اطلاع‌رسانی شد، اعلام کرد که بتای بازی Dreams از امروز در دسترس کسانی که در خبرنامه آن‌ها ثبت ‌نام کرده‌ بودند، قرار می‌گیرد.

این موضوع که کاربران تا چه زمانی می‌توانند در خبرنامه مدیا مولکول ثبت نام کنند، مشخص نیست، اما اگر همین حالا اقدام به انجام این کار کنید، احتمالا در نسخه بتای بازی شرکت داده نخواهید شد. اگر تابه‌حال در این خبرنامه ثبت نام نکرده‌اید، به طور کامل از بتا کنار گذاشته نخواهید شد؛ زیرا استودیو مدیا مولکول تایید کرده است که نسخه بتای بازی Dreams در تاریخ ۱۴ دی ۱۳۹۷ (۴ ژانویه ۲۰۱۹) در دسترس همه بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی Dreams در سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد و در زمان عرضه با هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR سازگار خواهد بود. با این حال در نسخه بتای بازی که فردا در دسترس قرار می‌گیرد، نمی‌توان از هدست PSVR استفاده کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده