نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

با یک ساعت تجربه Assassin's Creed Odyssey از طریق Project Stream، نسخه کامل و رایگان بازی را دریافت کنید

علاقه‌مندان می‌توانند با یک ساعت تجربه Assassin's Creed Odyssey در سرویس Project Stream، نسخه کامل آن را به رایگان دریافت کنند. البته این امکان در حال حاضر تنها در دسترس مخاطبین آمریکایی قرار دارد.

پروژه استریم (Project Stream) یکی از جدیدترین دستاوردهای کمپانی گوگل است که به کاربر اجازه می‌دهد از طریق مرورگر کروم، بازی‌های ویدیویی را به صورت استریم تجربه کند. در همین راستا گوگل و یوبیسافت (Ubisoft) با همکاری یکدیگر برای تست کردن کیفیت این سرویس تصمیم گرفته‌اند هدیه ویژه‌ای به گیمرها ارائه دهند؛ به این صورت که کافی است بازی Assassin's Creed Odyssey را تنها به مدت یک ساعت از طریق این سرویس انجام دهید تا نسخه کامل بازی را به دست آورید.

کاربران برای این کار باید ابتدا به سایت Project Stream وارد شوند و اکانتی بسازند که البته در حال حاضر تنها ساکنین آمریکا می‌توانند این کار را انجام دهند. بعد از آن می‌توان با دریافت دعوت‌نامه به سراغ Assassin's Creed Odyssey رفت و تا روز ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی ۱۳۹۷) حداقل یک ساعت به تجربه بازی پرداخت تا ایمیلی برای گیمر فرستاده شود و او را برای دانلود نسخه کامل بازی راهنمایی کند.

میزان پیش‌روی بازیکن و فایل‌های ذخیره او به همراه آیتم‌هایی که در طول این مدت خریداری کرده است هم به نسخه کامل منتقل خواهند شد و ۱۰۰۰ امتیاز Helix (معادل ۱۰ دلار) هم در مدت زمان تست بازی در پروژه استریم به بازیکن اهدا می‌شود که البته این امتیازها در صورت خرج نشدن، به نسخه کامل منتقل نمی‌شوند.

هرچند همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، این سرویس در حال حاضر در کشور ما در دسترس نیست و مهم‌تر از آن، به سرعتی معادل ۲۵ مگابیت بر ثانیه نیاز دارد که همچنان سرعتی رویایی برای کاربران اینترنت ایران محسوب می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده