نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

تریلری از فیلم سرو زیر آب منتشر شد

به تازگی تریلری از فیلم «سرو زیر آب»، ساخته‌ی محمد علی باشه آهنگر منتشر شده است.

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» جدیدترین فیلم محمد علی باشه آهنگر است که مدتی است اکران خود را آغاز کرده است. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران نیز تریلر تازه‌ای از این فیلم که در فضای دفاع مقدس ساخته شده، منتشر شده است. «سرو زیر آب» برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. خلاصه داستان فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به شرح زیر است:

راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی‌گناهیش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می‌کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد...

در فیلم سینمایی «سرو زیر آب» بازیگرانی مانند بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق‌نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت‌دوست، حسین باشه‌آهنگر و فرخ نعمتی حضور دارند. شما در زیر می‌توانید جدیدترین تریلر این فیلم سینمایی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

محمدعلی باشه آهنگر پیش از این به ترتیب فیلم‌های «نیمه گمشده»، «نبات داغ»، «فرزند خاک»، و «ملکه» و دو مجموعه تلویزیونی «نیمه گمشده» و «تا صبح» را جلوی دوربین برده است. بابک حمیدیان، بازیگر «سرو زیر آب» با فیلم سینمایی «مزرعه پدری» پا به دنیای بازیگری در سینما گذاشت و پس از آن در فیلم‌هایی مانند «بی پولی» و «مرگ ماهی» بازی کرد. این بازیگر اخیرا در فیلم سینمایی «مسخره‌باز» جلوی دوربین رفته است. مینا ساداتی، دیگر بازیگر «سرو زیر آب»، برای اولین بار با فیلم «زخم شانه هوا» به سینما وارد شد و پس از آن در فیلم‌هایی مانند «محمد رسول الله» و «جشن دلتنگی» نقش آفرینی کرد. مسعود رایگان نیز دیگر بازیگر «سرو زیر آب» است؛ او با «خاموشی دریا» وارد سینما شد و در فیلم‌های «زعفرانیه ۱۴ تیر» و «مزار شریف» جلوی دوربین رفت.

آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای فیلم «سرو زیر آب» شده‌اید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده