// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

توضیحات نویسنده فیلم Birds of Prey درباره نام طولانی آن

کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Birds of Prey در جدیدترین گفت‌وگویش، در رابطه با عنوان بلند و عجیب این فیلم صحبت می‌کند. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش بود که مارگو رابی، بازیگر نقش Harley Quinn (هارلی کویین) در فیلم Suicide Squad (جوخه خودکشی) با رونمایی از عنوان عجیب و بسیار بلند فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) ما و طرفداران این فیلم را شوکه کرد. بعد از این اتفاق یکی از سوالاتی که در ذهن ما به وجود آمد این بود که هدف از انتخاب چنین عنوانی چه بوده است؟ طبق پست رابی در فضای مجازی این فیلم قرار است با نام Birds of Prey And The Fantabulous Emancipation of One Harley (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) به روی پرده سینما‌ها برود. حال بعد از گذشت مدتی کوتاه از این رونمایی، کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم پرندگان شکاری در مصاحبه‌اش با خبرگزاری Collider از روند شکل گیری چنین عنوانی می‌گوید. شما در ادامه می‌توانید اظهارات او را مطالعه کنید:

من دقیقا نمی‌دانم که آیا اجازه دارم درباره این موضوع حرف بزنم یا نه؛ اما با این حال دلیلی هم وجود ندارد که از گفتنش خودداری کنم. هنگامی که من این فیلمنامه را نوشتم این عنوان یک نام غیررسمی برای فیلم بود. حدودا یک سال پیش بود که این عنوان را به فیلمنامه اضافه کردم. موضوع این بود که من هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم که قرار است روزی از آن استفاده کنیم. ما همیشه از یک عنوان فکر شده و برنامه‌ریزی شده استفاده می‌کردیم. این عنوان برای من فقط یک شوخی و گستاخی کوچک روی صفحه اول فیلمنامه بود؛ اما بعدا وقتی برای پیدا کردن یک عنوان رسمی و شوکه کننده برای فیلم حرف زدیم همگی ناخودآگاه دوباره برگشتیم سراغ این عنوان.

هادسون همچنین در ادامه این موضوع را تایید کرد که اگرچه عنوان فیلم کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما کاملا با روند و آهنگ پیشروی فیلم همخوانی دارد و بی‌ربط نخواهد بود. او از این فرصت استفاده کرد تا کمی نیز در رابطه با فیلم Batgirl (بت گرل) که خود او نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد حرف بزند. هادسون در این صحبت می‌افزاید که به شدت برای فیلم بت گرل و نوشتن فیلمنامه آن هیجان دارد و عاشق کار کردن و مشغول شدن با کاراکتر‌های «ناقص»، «پیچیده»، «زیبا»، «بی‌نظیر» و «عجیب و غریب» این فیلم است و به خاطر پشتیبانی بسیار خوب استودیو از او و افکارش تشکر می‌کند.

black mask/بلک ماسک

فیلم پرندگان شکاری که توسط کمپانی برادران وارنر با اقتباس از تعدادی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای ابرقهرمانی دی سی از جمله Harley Quinn (هارلی کویین)، Black Canary (بلک کانری) و Black Mask (بلک ماسک) توسعه می‌یابد، قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) با همین عنوان عجیب به روی پرده برود. مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین نیز قرار است برای بار دوم ایفای این نقش را بعد از فیلم Suicide Squad (جوخه خودکشی) در سال ۲۰۱۶ بر عهده بگیرد. این اثر که به قلم کریستینا هادسون نگاشته شده است قرار است به دست کتی یان کارگردانی شود. همچنین از بایگران این فیلم می‌توان به مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزاب وینستد در نقش هانترس، جنری اسمالت در نقش قناری سیاه، الا جی باسکو در نقش کساندرا کین و ایوان مک کروگر در نقش بلک ماسک اشاره کرد.

شما در ادامه می‌توانید زمان‌بندی آثار سینمایی دیگر دی سی را مشاهده کنید:

  • فیلم آکوامن به کارگردانی جیمز وان قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) به روی پرده سینما‌ها برود.
  • فیلم شزم به کارگردانی دیوید سندبرگ قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود.
  • فیلم واندر وومن 1984 به کارگردانی پتی جنکینز  قرار است در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برای عموم به نمایش در آید.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده