نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴

تریلر جدید فیلم Mowgli: Legend of The Jungle منتشر شد

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Mowgli: Legend of The Jungle را منتشر و تاریخ اکران و انتشار این فیلم را تایید و اعلام کرد.

ماه مرداد امسال بود که شبکه نت فلیکس حق پخش فیلم Mowgli (موگلی) را از کمپانی برادران وارنر  خریداری کرد. حال این فیلم که اقتباس جدیدی از رمان کتاب جنگل (The Jungle Book) است، قرار است با نام Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. شبکه Netflix به‌تازگی تریلر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فیلم Mowgli: Legend of The Jungle هستیم. ماه اردیبهشت امسال، برادران وارنر اولین تریلر فیلم Mowgli را منتشر کرده بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید: 

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که برخلاف اعلامیه قبلی، فیلم Mowgli: Legend of The Jungle قرار است در طول سال ۲۰۱۸ از شبکه نتفلیکس منتشر شود و همچنین این فیلم اکران کوتاهی را نیز تجربه خواهد کرد. فیلم Mowgli: Legend of The Jungle قرار است در تاریخ ۲۹ نوامبر امسال (۸ آذر) در شهرهایی چون لس آنجلس، نیویورک، سان فرانسیسکو و لندن اکران کوتاهی را تجربه کند. همچنین این فیلم قرار است در تاریخ ۷ دسامبر امسال (۱۶ آذر) نیز از طریق شبکه استریم محبوب نتفلیکس منتشر شود. علاوه بر تریلر، نتفلیکس پوستر و بنر جدیدی از فیلم Mowgli: Legend of The Jungle را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Mowgli: Legend of The Jungle Poster

Mowgli: Legend of The Jungle

فیلم Mowgli: Legend of The Jungle قرار است یک روایت دوباره، متفاوت و تاریک‌تر از رمان، انیمیشن و فیلم لایو اکشن کتاب جنگل باشد که کارگردانی این فیلم لایو اکشن بر عهده اندی سرکیس بوده و کلی کلاوز نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم موگلی را بر عهده داشته است. روون چند، اندی سرکیس، بندیکت کامبربچ، کریستین بیل، متیو ریس، فریدا پینتو، پیتر مولان، نائومی هریس، ادی مارسن، تام هالندر و کیت بلانشت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mowgli: Legend of The Jungle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده