نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

اولین تریلر انیمیشن Missing Link منتشر شد

کمپانی آناپورنا پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی لایکا اولین تریلر رسمی انیمیشن Missing Link (لینک گم شده) را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Missing Link منتشر شده است. کمپانی آناپورنا پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی لایکا امروز اولین تریلر این انیمیشن سینمایی و استاپ موشن را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات آن هستیم. در طول این تریلر شاهد اولین آشنایی آقای لینک با سر لیونل فراست هستیم که در واقع تنها شروع اتفاقات این انیمیشن است. در ادامه، ماجراجویی این شخصیت‌ها و اضافه شدن آدلینا فراتنایت به آن‌ها برای یافتن خانه حقیقی لینک نمایش داده می‌شود که در طول آن نظاره‌گر صحنه‌های بامزه‌ای نیز از انیمیشن Missing Link هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تریلر، کمپانی آناپورنا پیکچرز و لایکا اولین پوستر رسمی و یک تصویر جدید از انیمیشن Missing Link را نیز منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این پوستر و تصویر را مشاهده کنید:

Missing Link Poster

Missing Link

پس از انیمیشن‌های استاپ موشن موفق و تحسین شده‌ای چون انیمیشن Coraline (کورالاین)، انیمیشن ParaNorman (پارانورمن)، انیمیشن The Boxtrolls (باکس‌ترولز) و انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار)، انیمیشن Missing Link پنجمین اثر سینمایی کمپانی تحسین شده لایکا است. هیو جکمن در نقش سر لیونل فراست، زویی سالدانا در نقش آدلینا فراتنایت، زک گالیفیاناکیس در نقش آقای لینک، اما تامپسون، استفن فرای، تیموتی اولیفانت،‌ مت لوکاس، دیوید ویلیامز، آمریتا آکاریا و چینگ والدز آران، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Missing Link حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن استاپ موشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Missing Link برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین‌ ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کریس باتلر، کارگردان انیمیشن ParaNorman و نویسنده انیمیشن Kubo and the Two Strings، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن استاپ موشن را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده