نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

بازیگر فیلم Spider-Man 3 نقش مهمی را در ریبوت فیلم Hellboy بازی کرده است

توماس هیدن چرچ جدیدترین بازیگری است که حضور آن در ریبوت فیلم Hellboy برای بازی در یک نقش مهم تایید و اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی) تایید و اعلام شده است. اوایل سال جاری میلادی بود که توماس هیدن چرچ، بازیگر فیلم Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی ۳) در یک مصاحبه از حضورش در یک فیلم ابرقهرمانی جدید خبر داد، اما او اطلاعات بیشتری از جمله اینکه این فیلم به فیلم‌های مجموعه مارول یا دی سی (DC) ربط دارد یا خیر، به اشتراک نگذاشت. حال وب‌سایت DiscussingFilm فاش کرده است که او نقش لابستر جانسون (Lobster Johnson) را در ریبوت فیلم Hellboy بازی کرده است. با اینکه پیش از این انتظار می‌رفت لابستر جانسون در فیلم Hellboy II: The Golden Army (پسر جهنمی ۲: ارتش طلایی) حضور داشته باشد، اما این فیلم اولین حضور او در یک فیلم لایو اکشن است.

Lobster Johnson

با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از حضور شخصیت لابستر جانسون در ریبوت فیلم Hellboy منتشر نشده است، اما بدون شک طرفداران مایک میگنولا از حضور این شخصیت در این فیلم خوشحال خواهند شد. در دنیای کامیک، این شخصیت در سال ۱۹۳۲ کارش را آغاز کرد، اما مردم عادی نمی‌دانستند که لابستر جانسون در حال مبارزه با ارتش نازی‌ها و هیولاها در آن زمان بوده است. او قهرمان دوران کودکی پسر جهنمی بوده و در زمان حال با یکدیگر در Bureau for Paranormal Research ملاقات کردند. حال به نظر می‌رسد که باید شاهد این لحظه در فیلم Hellboy نیز باشیم. 

دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، میلا یوویچ در نقش ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیم در نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن، پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hellboy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Hellboy بر عهده نیل مارشال، کارگردان دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تحت)، بوده است.

فیلم Hellboy قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. ماه گذشته، اولین تریلر این فیلم فاش شد، اما تا به امروز نسخه رسمی این تریلر منتشر نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده