نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰

نسخه پی سی بازی Destiny 2 را تا ۲۷ آبان به رایگان تجربه کنید

استودیو بانجی اعلام کرد که کاربران کامپیوتر به صورت رایگان می‌توانند تا دو هفته به تجربه بازی Destiny 2 بپردازند.

استودیو بانجی پیش از نطق اصلی کمپانی بلیزارد در رویداد Blizzcon 2018 اعلام کرد که نسخه کامپیوتر بازی Destiny 2 تا تاریخ ۲۷ آبان (۱۸ نوامبر) برای همه رایگان خواهد بود و بازیکنان می‌توانند از طریق سرویس Battle.net به تجربه آن بپردازند.

کمپانی اکتیویژن و استودیو بانجی اعلام کرده‌اند که در حال حاضر نسخه پایه بازی Destiny 2 به رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر است. تمام کسانی که تا‌به‌حال نسخه کامپیوتر بازی دستینی ۲ را تهیه نکرده‌اند، در طول دو هفته ابتدایی ماه نوامبر فرصت تجربه بازی از طریق سرویس بتل نت را خواهند داشت. بازی Destiny 2 در بازه زمانی ۱۱ تا ۲۷ آبان (۲ تا ۱۸ نوامبر) به صورت رایگان برای دانلود در دسترس است. برای دریافت نسخه رایگان بازی Destiny 2 در حساب‌های بتل نت جدیدی که پس از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ۱۱ آبان ساخته شده است، باید سیستم Blizzard SMS Protect را فعال کنید. نسخه کامپیوتر بازی Destiny 2 از طریق صفحه هدیه‌ها در بتل نت قابل فعال‌سازی است.

Destiny 2

نسخه رایگان بازی Destiny 2 شامل بسته الحاقی Forsaken نمی‌شود، با این حال بسته‌های الحاقی Curse of Osiris و Warmind پس از خریداری بسته Forsaken به رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در ماه سپتامبر بازی Destiny 2 به صورت رایگان در دسترس مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس قرار گرفت. این بازی تیراندازی به لطف انتشار بسته الحاقی Forsaken و قرار گرفتن در میان بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس، به پردانلودترین بازی ماه سپتامبر بدل شد و بازی Marvel’s Spider-Man را از نظر تعداد دانلود شکست داد.

بازی Destiny 2 در حال حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی به واسطه آیتم‌های بی‌شمار شخصی‌سازی و تنوع در توانایی هر نژاد، محیط‌های متنوع بازی که به ندرت تکراری می‌شوند، موسیقی بی‌نظیر و البته حالت‌های چندنفره جدید، جذاب و متعادل در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده