نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۴

نویسنده فیلم Black Panther وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Call Of Duty را بر عهده گرفت

طبق خبرهای منتشر شده، جو رابرت کول، نویسنده فیلم Black Panther، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Call Of Duty را بر عهده گرفته است.

در حال حاضر می‌دانیم که یک اقتباس سینمایی از بازی Call of Duty (ندای وظیفه) در دست ساخت است و طبق خبرهای منتشر شده، استفانو سولیما، کارگردان فیلم Sicario 2: Soldado (سیکاریو 2: سولدادو)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که پیش از ساخت فیلم اول، دنباله فیلم Call of Duty نیز در دست ساخت باشد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی اکتیویژن بلیزارد استودیو به‌تازگی جو رابرت کول، نویسنده فیلمنامه فیلم Black Panther (بلک پنتر)، را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرده است. با این حال، اکتیویژن بلیزارد واکنشی را به این خبر نداشته و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس نیست.

جو رابرت کول

با اینکه هنوز قسمت اول فیلم Call of Duty تاریخ اکران، ناشر یا بازیگری ندارد، اما به نظر می‌رسد که اکتیویژن می‌خواهد خیلی زود دنیای سینمایی این مجموعه را نیز در هالیوود گسترش دهد. با اینکه وضعیت قسمت اول این فیلم هنوز مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد که مراحل نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Call of Duty آغاز شده است و ظاهرا این مجموعه قرار است از روش دنیای سینمایی مارول استفاده کند که در طی آن در دنیای سینمایی ندای وظیفه فیلم‌هایی با داستان‌های مختلف، اما مرتبط با یکدیگر را شاهد باشیم. فیلمبرداری و تولید فیلم Call of Duty قرار است از سال آینده میلادی آغاز شود و این احتمال وجود دارد که از عناصر دنیای بازی آن برای خلق داستان‌ این فیلم‌ها نیز استفاده شود. 

کیران فیتزگرالد، نویسنده فیلمنامه فیلم Snowden (اسنودن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول فیلم Call Of Duty را بر عهده دارد. کول که پیش از این به رایان کوگلر در نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther کمک کرده بود، ممکن است بار دیگر بخشی از تیم نویسندگان فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲) باشد. او همچنین فیلمنامه دو قسمت از سریال The People v. O. J. Simpson: American Crime Story (مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی) را نیز نوشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده