// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

اطلاعاتی از محتوای جدید بازی Destiny 2 با نام Black Armory منتشر شد

استودیو بانجی با انتشار ویدیو و عکسی، از محتوای جدید Pass سالیانه بازی Destiny 2 که با نام Black Armory معرفی شده است جزئياتی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی (Bungie) اطلاعاتی از محتوای جدید Destiny 2 منتشر کرد. آپدیت یاد شده در قالب محتویات Pass سالیانه به بازی اضافه می‌شود که به تازگی جایگزین DLCهای پیشین شده است.

سازندگان در این راستا تریلری در کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشته‌اند که محتویات این Pass را نشان می‌دهد. محتوای یاد شده با نام Black Armory معرفی شده است که البته بانجی پیش‌تر گفته بود که از کات سین‌ها برای روایت داستان استفاده نمی‌کند اما باز با این حال در ویدیو جدید شاهد برخی از لحظات سینمایی بودیم.

Black Armory سلاح‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. در آن سو تجهیزاتی از یک منبع مرموز که در Gaurdians پنهان شده به همراه برخی محتویات دیگر به دست بازیکنان Destiny 2 می‌رسد. همچنین در این راستا ماد‌های جدیدی نیز به بازی اضافه می‌شود که کاربران می‌توانند آنها را روی سلاح‌های بسته Forsaken اعمال کنند. سلاح‌های Heavy Machine Gun نیز ضمیمه این محتوا می‌شود.

Raid جدیدی نیز در این محتوا دیده می‌شود که وقایع آن در The Last City کره زمین جریان خواهد داشت. کمپین اصلی بازی دستینی 2 در این میان یک بخش کوتاه را برای بازیکنان در نظر گرفته است و گویا بازیکنان باید دیداری با محیط‌های قدیمی داشته باشند. در ویدیو توانستیم نگاهی به بخش Sparrow بیندازیم که Raid نسخه Wrath of the Machine محسوب می‌شود.

با توجه به برنامه‌ای که سازندگان منتشر کرده‌اند گویا در آینده شاهد یک رویداد در بهار خواهیم بود که کاراکتر مورد علاقه بازیکنان یعنی Eva Levante به بازی اضافه می‌شود. این فروشنده حاضر در نسخه اول بازی Destiny در دومین نسخه از این بازی تا به امروز حضور نداشته است و اکنون نام او بسیاری از طرفداران را به وجد درآورده است.

رویدادی که برای این کاراکتر در بازی برگزار می‌شود برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود و بانجی این رویداد را تنها برای دارندگان Annual Pass در نظر نگرفته است. این موضوع همانند سیستم Fortnite است؛ به طوری که تمامی کاربران می‌توانند این موارد را به طور رایگان انجام دهند اما اگر در این راستا پول پرداخت کنند می‌توانند از محتویات بیشتری بهره‌مند شوند.

Destiny 2

در تصویر بالا می‌توانید محتویات رایگان و Annual Pass بازی Destiny 2 را مشاهده کنید که برای سال دوم این بازی در نظر گرفته شده است. کاربران با پرداخت کردن ۳۵ دلار می‌توانند از محتویات پَس سالیانه این بازی بهره‌مند شوند.

محتوای Black Armory بازی Destiny 2 در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر ماه) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. همینطور به تازگی فصل محتوای Forge در دسترس قرار گرفته است و به طور رایگان قابل تجربه و دانلود است. در پایین می‌توانید ویدیوی جدید محتوای دستینی 2 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Destiny 2 در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد. 

نظرات خود را در مورد این ویدیو با زومجی در میان بگذارید. 


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده