// یکشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

آخرین آپدیت بازی Splatoon 2 معرفی شد

سازندگان بازی Splatoon 2 با انتشار تصاویری در وب‌سایت خود از آخرین و جدیدترین آپدیت این بازی با نسخه 4.3.0 رونمایی کردند که شامل ویژگی‌ها و سلاح‌های جدید می‌شود.

بازی انحصاری و شوتر نینتندو سوییچ یعنی Splatoon 2 به‌زودی میزبان آخرین آپدیت خود خواهد شد. جدیدترین آپدیت بازی اسپلتون 2 با نسخه 4.3.0 در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر ماه) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. سازندگان با انتشار تصاویری از ویژگی‌های این به‌روزرسانی در سایت Splatoon News، بازیکنان را با محتویات آن آشنا کردند.

آپدیت جدید شامل قابلیت جدیدی به نام Bomb Defense Up DX می‌شود که در واقع ترکیبی از دو حالت پیشین آن یعنی Bomb Defense Up و Cold Blooded o خواهد بود. البته این قابلیت جدید قرار نیست که ویژگی‌های هر دو قابلیت را اجرا کند؛ بلکه عملکرد‌ آن‌ها را روی برخی از تجهیزات تغییر می‌دهد.

قابلیت دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که با نام Main Power Up معرفی شده است. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد که قدرت اسلحه خود را افزایش دهند. البته گفتنی است که این قابلیت روی هر سلاح عملکرد متفاوتی دارد؛ به طور مثال، در هنگام پرش، دقت شلیک اسلحه Splattershot بالا می‌رود. از مثال‌های دیگر می‌توان به پخش شدن بیشتر جوهر اسلحه Aerospray MG اشاره کرد. همینطور در حالی که میزان آسیب اسلحه Splat Roller زیاد می‌شود در آن سو شاهد افزایش برد اسلحه Heavy Splatling خواهیم بود. به طور کلی این آیتم می‌تواند روند بازی را به طور چشمگیری تغییر دهد و شاهد اتفاقات جالبی در این راستا باشیم.

همچنین سلاح‌های جدیدی نیز در آخرین آپدیت بازی Splatoon 2 جای گرفته است که شامل Ballpoint Splatling Nouveau ،Nautilus 79 ،Custom Explosher و Bloblobber Deco می‌شود. البته سازندگان هنوز اطلاعات زیادی از سلاح‌های جدید و نحوه عملکرد آن‌ها منتشر نکرده‌اند، اما با توجه به تصاویری که از آن‌ها منتشر شده است گویا شاهد سلاح‌هایی با عملکرد پویا خواهیم بود. سازندگان تصویر ۴ سلاح را منتشر کرده‌اند که در پایین می‌توانید عکس آن‌ها را مشاهده کنید و ۴ سلاح دیگر نیز برای این آپدیت در نظر گرفته شده است که در آینده‌ای نه چندان دور از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

splatoon 2

آپدیت 4.3.0 در واقع آخرین به‌روزرسانی بازی Splatoon 2 به شمار می‌رود که به دست بازیکنان آن می‌رسد. البته تغییرات مربوط به متعادل سازی یا همان بالانس بازی تا آخر سال جاری میلادی در بازی اعمال می‌شود و رویداد‌های Splatfest هم تا آن زمان در دسترس خواهند بود.

بازی Splatoon 2 در زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که قسمتی از آن به این صورت است:

Splatoon 2 در حالی که موفقیت نسخه پیشین خود را ادامه می دهد با داشتن محتویات جذاب و حتی برخی مشکلات می‌تواند در بخش آنلاین کاربران را ساعت‌ها سرگرم کند. با اینکه در بخش تک‌نفره شاهد داستان گیرا و هیجان‌انگیزی نیستیم اما المان‌های سکوبازی توانسته است یک گیم‌پلی جذاب را برای این بازی به ارمغان آورد.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده