// یکشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

کارگردان فیلم Suicide Squad از ارتباط اولیه این فیلم با Justice League پرده برداشت

دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad در جواب به توییت یکی از طرفداران از ارتباطات اولیه این اثر با فیلم ناموفق Justice League می‌گوید. با زومجی همراه باشید.

اگر بخواهیم به طور واقع بینانه به گذشته نگاه کنیم باید بگوییم که مجموعه سینمایی دی سی تا به این جای کار در کسب رضایت طرفداران پر و پا قرص این دنیای ابرقهرمانی محبوب ناموفق بوده است. بزرگ‌ترین دغدغه‌ای که گریبان‌گیر این دنیای ابرقهرمانی شده است برنامه‌ریزی‌هایی است که نه می‌توان در آن نظم دید و نه هماهنگی و انسجام. با این که مدتی طولانی از اکران فیلم Suicide Squad (جوخه خودکشی) و Justice League (لیگ عدالت) می‌گذرد، اما با این حال هر از چندگاهی شاهد انتشار اخبار یا شایعاتی از پشت صحنه این دنیا سینمایی هستیم که با وجود بی‌مصرف و تاریخ گذشته بودن، ما را به این فکر وا می‌دارند که به گذشته و خط دیگری از وقایع محتمل فکر کنیم. 

دیوید آیر، کارگردان فیلم جوخه خودکشی، بعد از انتشار توییتی بحث برانگیز از سوی یکی از طرفداران، پرده از رابطه مستقیم بین این اثر و فیلم لیگ عدالت بر می‌دارد. شما در ادامه می‌توانید این توییت را مشاهده کنید: 

استپن ولف، بوم تیوب‌ها (پرتال‌های ارتباطی بین ابعاد و مکان‌های مختلفی که استپن ولف از آن‌ها استفاده می‌کند) و پارادیمن‌ها ممکن بود در جوخه خودکشی وجود داشته باشند. این موضوع حقیقت دارد؟

آیر در جواب به این توییت می‌گوید که این مسئله کاملا حقیقت دارد و استپن ولف به عنوان شرور اصلی جوخه خودکشی قرار بود برای اولین بار در این فیلم حضور پیدا کند؛ نه فیلم لیگ عدالت. شما در ادامه می‌توانید این توییت را مشاهده کنید:

این حقیقت دارد. انچنترس تحت کنترل یکی از مادر باکس‌ها بود و استپن ولف هم در تدارک یک حمله به وسیله بوم تیوب بود. ما باید این موضوع را کنار می‌گذاشتیم تا قوس داستان لیگ عدالت تکامل پیدا کند.

آیر متعاقبا در توییتی دیگر به این موضوع اشاره می‌کند که استپن ولف شرور اصلی جوخه خودکشی بود و آخرین نبرد یا همان باس فایت بزرگ فیلم مربوط به این شخصیت بود؛ اما در عوض با مبارزه نهایی جوخه خودکشی با انچترس و برادرش تغییر پیدا کرد. ضمن اینکه مینیون‌هایی که در خدمت انچنترس (انسان‌هایی که به موجوداتی فضایی-شکل تبدیل می‌شدند) بودند قرار بود پارادیمن‌هایی باشند که برای اولین بار در فیلم Batman v Superman (بتمن در برابر سوپرمن) شاهد حضور آن ها بوده‌ایم.

نظر شما کاربران زومجی در این رابطه چیست؟ آیا به نظر شما جوخه خودکشی می‌توانست به یک فیلم محبوب از دید تماشاگر تبدیل شود؟ نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده