// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

ناشر جدید بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood مشخص شد

کمپانی بیگ بن اینتراکتیو حال به عنوان ناشر جدید بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood تعیین شده و تاریخ انتشار حدودی آن را اعلام کرده است.

بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شد و از آن زمان چندین استودیو در ساخت آن دست داشته‌اند. در این میان سیانید، سازنده بازی Styx، در واقع اولین توسعه‌دهنده این بازی بود که از طرفی کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) نیز وظیفه انتشار و توزیع آن را بر عهده گرفته بود. علاوه بر آن، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) نیز در ساخت این بازی نقش داشت؛ چرا که آنها مالک کمپانی وایت ولف نیز بودند. کمپانی یاد شده در واقع سازنده بازی رومیزی‌ای است که دنیای World of Darkness را خلق کرده است و بازی Werewolf: The Apocalypse در آن جریان دارد.

پس از معرفی بازی تا به امروز خبرهای زیادی از این پروژه منتشر نشده است. اما حال به تازگی مشخص شده است که کمپانی انگلیسی بیگ بن اینتراکتیو (BigBen Interactive) نیز به عنوان ناشر این محصول انتخاب شده است و در سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد عرضه Werewolf: The Apocalypse خواهیم بود. آلین فلک، مدیر عامل کمپانی بیگ بن، در این باره ابراز خوشحالی کرد و بیانیه‌ای منتشر کرد که در پایین می‌توانید آن را بخوانید:

ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم این همکاری را با دیگر سازندگان این محصول آغاز کنیم و سرمایه‌گذاران نیز توانستند در این همکاری عادلانه شرکت کنند. این موضوع باعث می‌شود که کمپانی سیانید به توسعه بازی ادامه دهد و محصولی که بازیکنان انتظار آن را می‌کشند، به دست آنها برساند.

البته این همکاری دور از انتظار نیز نبود؛ چرا که کمپانی بیگ بن اوایل سال جاری کمپانی سیانیک را به مالکیت خود در آورد. از آنجا که کمپانی سیانید دو سال از زمان خود را صرف ساخت این بازی کرده‌ است، این موضوع که آنها این پروژه را ترک می‌کردند یک امر ناامید کننده به شمار می‌آمد.

Werewolf: The Apocalypse

همچنین باید بدانید که بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood تنها یکی از نسخه‌هایی است که بر پایه دنیای این بازی ساخته می‌شود. کمپانی پارادوکس چندی پیش اعلام کرده بود که بازی‌های دیگری بر پایه سری White Wolf در دست ساخت قرار دارد. توسعه‌دهندگان در کمپانی پارادوکس با اشاره به پروژه‌های جدید و همچنین همکاری تازه‌ای که با بیگ بن داشته‌اند بیانیه‌ای منتشر کردند که به این صورت است:

هیجانی که در محتویات اکشن و دنیای ماورالطبیعی Werewolf قرار گرفته است، سازگاری بسیار بالایی با کار‌های بیگ بن دارد. همچنین این اتفاق در بهترین زمان ممکن رخ داده است؛ چرا که ما باری دیگر روی مدیریت برند و صدور مجوز تمرکز کرده‌ایم. این موضوع به ما اجازه می‌دهد که هر چیزی که همکاران ما برای ساخت پروژه خودشان احتیاج دارند، برای آنها فراهم کنیم.

بازی‌های ویدیویی همیشه یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های کاری برای مجموعه White Wolf است. بازی‌هایی ویدیویی در واقع اجازه می‌دهند که یک داستان گویی غنی برای دنیای World of Darkness داشته باشیم. بسیار مشتاق آغاز این همکاری هستیم و همچنین همکاری‌هایی که در ماه‌ها و سال‌های پیش‌رو انتظار ما را می‌کشند.

در مورد پروژه سازندگان باید گفت که بازی Werewolf: The Apocalypse Earthblood در سبک اکشن و نقش آفرینی در دست ساخت قرار دارد که بازیکنان در آن هدایت کاراکتری به نام Cahal را بر عهده می‌گیرند. بازیکنان در بازی در جریان جنگی در برابر Pentex قرار می‌گیرند. پنتکس در واقع نام مجموعه بزرگی است که قصد دارد کره زمین را از بین ببرد. هنوز سازندگان گیم پلی این بازی را به معرض نمایش قرار نداده‌اند و برای اطلاعات بیشتر از این پروژه باید منتظر بمانیم.

در انتها باید بدانید که کمپانی‌های سیانید، فوکوس هوم اینتراکتیو، پارادوکس اینتراکتیو، وایت ولف و پیک بن اینتراکتیو در عرضه بازی Werewolf: The Apocalypse Earthblood دست خواهند داشت. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ میلادی برای پی سی و کنسول‌ها عرضه می‌شود.

نظرات خود را در مورد این بازی و کمپانی‌های توسعه دهنده آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده