نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

مخاطبان به ساخت بازسازی Back to the Future و Toy Story بیشتر علاقه دارند

طبق یک نظرسنجی در مورد ساخت بازسازی یا دنباله برای یک فیلم، مخاطبان به ساخت یک بازسازی برای فیلم Back to the Future بیشتر علاقه نشان داده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مخاطبان و مردم به ساخت یک بازسازی برای فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده) ابراز علاقه کرده‌اند. به‌تازگی وب‌سایت هالیوود ریپورتر یک نظرسنجی را برگزار کرده که در این نظرسنجی سوالاتی در مورد ساخت یک بازسازی یا دنباله برای مجموعه‌های محبوب از مردم پرسیده شده است. در این نظرسنجی که ۲۲۰۱ آدم بزرگسال در آن شرکت کرده‌اند، حدود ۷۱ درصد مردم به ساخت یک بازسازی از فیلم Back to the Future ابراز علاقه کرده‌اند و در رتبه‌های بعدی این نظرسنجی انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) با ۶۹ درصد رای مثبت، فیلم Indiana Jones (ایندیانا جونز) با ۶۸ درصد رای مثبت و فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) با ۶۷ درصد رای مثبت، قرار دارند.

این نظرسنجی در مورد علاقه مردم به ساخت یک دنباله یا بازسازی سوال پرسیده شده است و به همین منظور در این نظرسنجی شاهد نام‌ها و مجموعه‌های بزرگی هستیم، اما بسیاری از این فیلم‌ها به‌تازگی بازسازی شده‌اند یا دنباله آن‌ها اخیرا منتشر شده است و حتی برخی نیز به‌زودی قسمت جدید آن منتشر خواهد شد. به همین منظور جای تعجبی ندارد که فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) با ۶۳ درصد رای مثبت و فیلم Avengers (انتقام جویان) با ۵۷ درصد رای مثبت، در رتبه‌های پایین‌تری قرار دارند. پس از این دو فیلم، فیلم The Hunger Games (هانگر گیمز) با ۵۵ درصد رای مثبت، فیلم The Matrix (ماتریکس) با ۵۴ درصد رای مثبت و فیلم Avatar (آواتار) با ۵۳ درصد رای مثبت در رده‌های بعدی این نظرسنجی قرار دارند که مردم به ساخت دنباله یا بازسازی آن ابراز علاقه کرده‌اند.

این نظرسنجی چندین گزینه دارد که مردم می‌توانستند به گزینه بازسازی یا دنباله رای مثبت یا منفی دهند. با این حال، این نظرسنجی به معنای ساخت بازسازی یا دنباله براساس هر یک از این مجموعه‌ها نیست، اما در طول سال‌های اخیر شاهد بازسازی بسیاری از مجموعه‌های قدیمی بوده‌ایم که از جمله آن می‌توان به خبرهایی در مورد ساخت یک فیلم جدید از دنیای فیلم Matrix اشاره کرد. فیلم Back to the Future در سال ۱۹۸۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و دو قسمت بعدی آن در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ اکران شدند و با اینکه موفقیت قسمت اصلی را تکرار نکردند، اما از آن به‌عنوان یکی از به یاد ماندنی‌ترین سه‌گانه‌های تاریخ سینما یاد می‌شود.


منبع Slashfilm
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده