نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

نسخه موبایل بازی This is the Police در ماه جاری منتشر خواهد شد

بازی This is the Police در انتهای ماه جاری برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد و فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که بازی استراتژی This is the Police در انتهای ماه جاری به دستگاه‌های موبایل راه خواهد یافت و استودیو هَندی گیمز وظیفه پورت این بازی را بر عهده دارد.

بازی قانون محور کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) اولین بار در سال ۲۰۱۶ در دسترس بازیکنان قرار گرفت و از آن زمان برای پلتفرم‌های بسیاری پورت شد. بازیکنان در این بازی در نقش جَک بوید، رئیس پلیسی در اداره پلیس فیری‌بِرگ قرار می‌گیرند. بوید که توسط جان سنت جان، صداپیشه کاراکتر Duke Nukem صداگذاری شده است، وظیفه دارد تا پیش از بازنشستگی و ظرف مدت ۱۸۰ روز مبلغ هنگفت نیم میلیون دلار را به دست آورد. در این مسیر او باید بین خط باریک قانون و جنایت حرکت کند و با جنایت‌کاران و سیاست‌مداران متقلب و کلاهبردار دست و پنجه نرم کند. نحوه پیش‌روی در بازی به شدت به تصمیماتی که بازیکنان اتخاذ می‌کنند، بستگی دارد.

بازیکنان برای تهیه نسخه موبایل بازی This is the Police تنها یک بار مبلغی را پرداخت می‌کنند و پس از آن می‌توانند در هر زمان و در هر جایی، با داشتن اتصال اینترنت یا بدون آن به تجربه بازی بپردازند. افزون بر این، در این نسخه شاهد لوت باکس‌ها، شرط‌‌بندی‌ و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نخواهیم بود و هیچ تبلیغاتی در بازی وجود نخواهد داشت. بازی This is the Police در تاریخ ۲۲ آذر (۱۳ دسامبر) برای اندروید و iOS منتشر می‌شود و این بازی در حال حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، لینوکس، مک، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

بازی This is the Police به واسطه داستان عالی، صداگذاری بسیار خوب شخصیت‌ها، طراحی‌های ساده و در عین حال مناسب و البته دقت به جزییات و نزدیک بودن فضای بازی به دنیای واقعی در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

This is the Police بازی‌ای است که تمرکز اصلی خود را روی خلق داستان گذاشته است و همین عامل باعث شده تا سازندگان در خلق یک گیم‌پلی هم‌سطح با داستان برای بازی، موفق نباشند. گیم‌پلی بازی پس از ساعاتی تکراری می‌شود و فقط با بی‌حوصلگی تمام سعی می‌کنید تا آن را انجام دهید و زودتر از ادامه داستان بازی مطلع شوید. اگر استودیو ویپی می‌توانست گیم‌پلی بهتری برای This is the Police خلق کند، قطعا با یک بازی عالی طرف می‌شدیم. ولی حتی در حالت فعلی هم تجربه این بازی و لذت بردن از داستان عالی آن، چیزی است که طرفداران بازی‌های مستقل نباید از دست بدهند.

شما می‌توانید تریلر تازه نسخه موبایل بازی This is the Police را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده