نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

تاریخ انتشار بلوری فیلم Bad Times At The El Royale اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Bad Times At The El Royale را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ای‌ال رویال) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم قرار است در تاریخ ۱۸ دسامبر امسال (۲۷ آذر) منتشر شود و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K می‌شود، در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ دی امسال) عرضه خانگی خواهد شد. نسخه خانگی فیلم Bad Times At The El Royale دارای محتویات اضافه از جمله صحنه‌های حذف شده فیلم، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم و صحبت با عوامل و بازیگران فیلم، نیز خواهد بود.

فیلم Bad Times At The El Royale اکرانش را از ماه گذشته آغاز کرد و با واکنش بسیار متفاوت منتقدان مواجه شد. با این حال، این فیلم پر ستاره که با بودجه‌ای معادل ۳۲ میلیون دلار تولید شده، تنها کمی بیش از ۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که سهم فروش بازار آمریکای شمالی تا به امروز تنها ۱۷ میلیون دلار بوده است تا این فیلم با یک شکست تجاری مواجه شود. بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند که کمپانی فاکس قرن بیستم با تبلیغات ضعیف و زمان اکران بسیار بد باعث این فروش بسیار ضعیف شده است.

کریس همسورث، جف بریجز، سینتیا اریو، داکوتا جانسون، لوییس پولمن، جان هم، کیلی اسپنی، نیک آفرمن، زاویه دولان، شیا ویگهام، چارلز هالفورد و منی جاسینتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bad Times At The El Royale حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. درو گادرد، کارگردان فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Times At The El Royale را بر عهده داشته است.


منبع Mediaplaynews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده