// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴

تاریخ انتشار Ghost of Tsushima و Death Stranding احتمالا در TGA 2018 اعلام می‌شود

با توجه به اطلاعات فاش شده از سوی شعبه برزیل پلی استیشن، احتمال دارد در جریان رویداد The Game Awards 2018 شاهد رونمایی از تاریخ عرضه Ghost of Tsushima و Death Stranding باشیم.

با وجود لغو رویداد PSX 2018 و در ادامه حضور نیافتن در E3 2019، کاربران پلی استیشن 4 دغدغه‌ای تازه دارند و آن هم این است که سونی چه زمانی تاریخ عرضه بازی‌های جدیدش را اعلام خواهد کرد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد در جریان رویداد جوایز بازی سال 2018، شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار سه بازی انحصاری سونی هستیم.

ظاهرا اطلاعاتی از سوی شعبه برزیل پلی‌استیشن منتشر شده است که نشان می‌دهد که در The Game Awards 2018 تریلر جدید بازی‌های Death Stranding و Ghost of Tsushima به‌نمایش در می‌آید و همچنین تاریخ انتشار این دو بازی هم اعلام می‌شود. با توجه به این منبع، سومین بازی‌ای که تاریخ انتشار دقیق آن مشخص می‌شود بازی Dreams است. البته بتای Dreams تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود، اما به‌نظر نمی‌رسد تا قبل از رویداد TGA 2018 شاهد آن باشیم.

وجود بازی Death Stranding در این رویداد آن‌چنان دور از ذهن نیست؛ زیرا جف کیلی و هیدئو کوجیما رابطه‌ی بسیار خوبی با یکدیگر دارند. در این میان وجود بازی Ghost of Tsushima و مشخص شدن تاریخ انتشارش می‌تواند مخاطبان را شگفت‌زده کند. در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا شاهد رونمایی از تاریخ انتشار این سه بازی خواهیم بود؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده