نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ساخت سریالی جدید توسط سازندگان سریال Dark برای شبکه نتفلکیس

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که باران بو اودار و جنتی فریشه، سازندگان سریال Dark، سریال جدیدی برای این شبکه را خواهند ساخت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان سریال Dark (دارک) در حال ساخت سریالی جدید برای شبکه نت فلیکس هستند. باران بو اودار و جنتی فریشه که در پشت صحنه ساخت این سریال محبوب سفر در زمان، فراطبیعی و علمی–تخیلی حضور دارند، وظیفه ساخت سریال 1899 برای شبکه نتفلیکس را بر عهده گرفته‌اند. این سریال قرار است داستان یک کشتی را که وظیفه حمل مهاجران را دارد روایت کند. این کشتی حاوی مهاجرانی از کشورهای مختلفی از قاره کهن (اروپا) است و قرار است در مسیر لندن تا نیویورک مهاجران را حمل کند که طی آن اتفاقاتی برای آن‌ها رخ خواهد داد.

سریال 1899 که دارای یک داستان کاملا ارجینال است، داستان مسافرانی در این قایق را روایت می‌کند که از کشورهای مختلف اروپایی هستند و با امید و آرزوهای جدید برای زندگی بهتر در قرن جدید، کشور خود را به مقصد آمریکا ترک کرده‌اند. زمانی که آن‌ها یک کشتی مهاجر دیگر را در دریا کشف می‌کنند، سفر آن‌ها به سفری غیر منتظره تبدیل می‌شود. آنچه که پیش از این به آن‌ها وعده داده شده بود، به یک کابوس وحشتناک تبدیل خواهد شد. بو اودار و فریشه در بیانیه منتشر شده شبکه Netflix گفتند:

آنچه که واقعا باعث شد ما به این ایده متصل شویم، مفهوم داشتن یک سریال واقعا اروپایی با ترکیبی از بازیگرانی از کشورهای مختلف بود. در قلب آن سوالی مطرح است که چه چیزی ما را متحد و چه چیزی ما را از هم جدا می‌کند و ترس چگونه می‌تواند عاملی برای جدایی باشد.

باران بو اودار و جنتی فریشه

کلی لوگنبیل، معاون رئیس بخش محتوای شبکه نتفلیکس در اروپا و آفریقا، در بیانیه این شبکه گفت: 

ما از اعلام دومین پروژه خودمان با باران بو اودار و جنتی فریشه بسیار هیجان زده هستیم. واقعیت این است که مفهوم این سریال از سریال Dark کاملا متفاوت است که مسیری صحیح برای خلاقیت و انعطاف پذیری آن‌ها به‌عنوان سازندگان این سریال‌ها است و ما هیجان زده هستیم که این ماجراجویی را با آن‌ها قرار است ادامه دهیم.

فصل دوم سریال Dark که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. اتفاقات این سریال در یک شهر کوچک در کشور آلمان جریان دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده