// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته چهارم آبان 1397 برای اندروید

در بهترین‌های هفته چهارم آبان ابتدا از بازی فورمولا وان ساخته کدمستر گفته‌ایم و سپس نگاهی به بازی معمایی Teslagrad و Stardew Valley انداخته‌ایم.

هفته‌ای که گذشت بازی‌های بزرگی برای گوشی‌های همراه در دسترس قرار گرفتند و ما نیز در زومجی آنها را معرفی کردیم. یکی از این بازی‌های F1 Mobile Racing است که بازیکنان را وارد رقابت‌های نفس‌گیر فورمولا وان می‌کند. اگر به شبیه‌سازی دامداری با حال و هوای سری Harvest Moon علاقه دارید، بالاخره بعد از مدت‌ها بازی Stardew Valley در iOS در دسترس قرار گرفته‌ است. هفته گذشته همینطور شاهد عرضه بازی اندروید و آیفون Teslagrad بودیم؛‌ در این بازی باید با کنترل پسرکی جوان، به دنبال راهی برای توقف پادشاهی خونخوار بگردید. پازل‌ها بخش اصلی گیم‌پلی Teslagrad را در بر می‌گیرند.

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بازی F1 Mobile Racing

F1 Mobile Racing

خودروی فورمولا وان خودتان را خریداری و شخصی‌سازی کنید تا با پیروزی در مسابقات، سلطان پیست رقابت‌ها شوید. امکان حضور در یکی از ۱۰ تیم رسمی فورمولا وان، قابلیت به چالش کشیدن بازیکنی دیگر در حالت یک به یک و حضور آخرین پیست‌های مسابقات در سطح جهان، تنها بخشی از ویژگی‌های F1 Mobile Racing هستند که در دسترس‌ قرار دارند. بازی همینطور شامل بخشی برای ارتقاء خودرو می‌شود. با جمع‌آوری یا خریداری قطعات جدید می‌توانید بهترین پیکربندی را برای خودرو ایجاد کنید تا عملکرد مناسب‌تری در جریان مسابقه داشته باشد. اما باید به گرافیک نیز اشاره کنیم. فورمولا وان موبایل به ویژه در زمینه طراحی‌ خودروها، محیط و ایجاد حس رقابت‌های هیجان‌انگیز فورمولا وان برای یک اثر موبایل موفق عمل می‌کند و محتوای لازم برای سرگرم‌کردن مخاطبین را دارد. کدمستر همینطور رقابت‌های روزانه و محدود را در نظر گرفته است که باید در مدت زمان مشخصی برای کسب جوایز نفیس آنها را انجام دهید. F1 Mobile Racing به صورت رایگان با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای در حال حاضر تنها برای iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون F1 Mobile Racing

بازی Knights & Dungeons

Knights & Dungeons

شخصیت منحصر به فرد‌تان را بسازید، شمشیرتان را بردارید و وارد نبردی بی‌پایان در سیاه‌چاله‌های Knights & Dungeons شوید. این روزها بازی‌های نقش‌آفرینی نقش پررنگی در گوشی‌های همراه ایفا می‌کنند و از استودیوهای بزرگ مانند بلیزارد بگیرید تا استودیوهای مستقل هرروزه شاهد آثار متنوعی در این سبک هستیم. یکی از این بازی‌ها Knights & Dungeons است که به ویژه در زمینه سازوکار گیم‌پلی می‌تواند تجربه‌ای خوب از یک بازی اکشن نقش‌آفرینی را ارائه دهد. حالت PvP برای رقابت رودرروی بازیکنان، آیتم‌های پرشمار برای شخصی‌سازی و افزایش توانایی شخصیت‌‌‌ها، حضور انبوهی از دشمنان، مینی‌باس‌ها و باس‌های قدرتمند، امکان گشت‌وگذار در سیاه‌چاله‌ها برای کشف آیتم‌های جدید و در نهایت امکان ساخت اتحاد برای به چالش کشیدن باس‌ها، از جمله ویژگی‌های Knights & Dungeons هستند. از لحاظ گرافیک نیز Knights & Dungeons برای یک بازی موبایل فانتزی، قابل قبول است و هرچند در حد و اندازه‌ی آثاری مانند Lineage 2 ظاهر نمی‌شود، اما می‌تواند از لحاظ بصری نیازهای کاربران را رفع کند. بازی Knights & Dungeons اکنون به صورت رایگان و با پشتیبان از خریدهای درون‌برنامه‌ای در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Knights & Dungeons

بازی Mad Rocket: Fog Of War

Mad Rocket: Fog Of War

بازی Mad Rocket: Fog Of War با شعار «ما به نقشه کاملا متفاوتی نیاز داریم»، تجربه‌ای مشابه با بازی‌های استراتژی این روزهای دنیای تلفن‌های هوشمند از کلش اف کلنز گرفته تا Boom Beach را ارائه می‌دهد. Mad Rocket: Fog Of War در مجموع دارای سه هدف مشخص است:‌ ساخت و ساز، دفاع و حمله. در جریان بازی باید با جمع‌آوری منابع، ساختمان‌‌های خود را ارتقاء دهید، نیروهای قدرتمندی بسازید و با استراتژی به نبرد با سایر بازیکنان بروید. اما Mad Rocket: Fog Of War تفاوت‌هایی نیز با نمونه‌های مشابه دارد؛ دنیای این بازی روی جزایری شناور روایت می‌شود که با مه پوشانده شده‌اند. از همین رو سازندگان تمرکز ویژه‌ای روی نبرد با موشک و از طریق آسمان دارند که به شما امکان پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف را می‌دهد. Mad Rocket: Fog Of War اکنون به صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mad Rocket: Fog Of War

بازی Stardew Valley

Stardew Valley

مدت‌ها از زمان عرضه بازی Strardew Vally می‌گذرد؛‌ بازی شبیه‌سازی دامداری و کشاورزی که داستان شخصیتی را روایت می‌کند که خسته از کارهای روزمره‌ی دفتر محل کارش، با دریافت نامه‌ای از پدربزرگ خود به روستایی قدیمی سفر می‌کند. در جریان بازی باید با هدایت این شخصیت از رازهای روستا سر در بیاورید و با گسترش کسب و کار خود،‌ به فردی موفق تبدیل شوید. افسانه‌های دیدنی، ان‌پی‌سی‌های پرشمار هرکدام با شخصیتی منحصر به فرد، ماهیگیری، دامداری و گشت و گذار در معدن، بازی Stardew Vally را به محصولی با تنوع زیاد تبدیل کرده است. حضور در جشنواره ماهیانه، توجه به جزئیاتی مانند تغییر فصل‌ها و روز تولد هرکدام از شخصیت‌ها باعث شده تا هم اکنون نیز آموزش‌های فراوانی را از این بازی شاهد باشیم. بازی Stardew Vally با الهام از آثار کلاسیکی مانند Harvest Moon توانسته اثری جذاب، پرجزئیات و سرگرم‌کننده ارائه دهد. Stardew Vally اکنون با قیمت ۷.۹۹ دلار در دسترس دارندگان iOS قرار دارد.

دانلود بازی آیفون Stardew Valley

بازی Teslagrad

Teslagrad

پنج سالی از زمان عرضه جهانی بازی Teslagrad می‌گذرد و احتمالا تاکنون به لطف رایگان شدن این بازی روی پلی استیشن‌ پلاس در اکتبر ۲۰۱۵، بسیاری از افراد فرصت تجربه آن را پیدا کرده‌اند. با این حال اگر بعد از پنج سال هنوز هم این اثر پلتفرمر جذاب را تجربه نکرده‌اید اکنون استودیوی Rain به صورت رسمی این اثر هیجان‌انگیز معمایی را منتشر کرده است. در پادشاهی الکتروپیا، پادشاه با مشت آهنین به نبرد با فرقه جادوگران تکنولوژیک می‌رود و آنها را از بین می‌برد؛ جادوگرانی که ساختمانی بزرگ به نام تسلاگرد در میانه‌ی نقشه دارند. در جریان بازی در نقش پسرکی جوان باید از دست افراد پادشاه فرار کنید و به دنبال راهی برای توقف این ترور خونبار بگردید. پازل‌ها بخش اصلی گیم‌پلی هستند و به مرور با به دست آوردن تجهیزات مغناطیسی جدید می‌توانید امکاناتی مثل حرکت پلتفرم‌ها، پرواز یا تغییر ماهیت اشیاء میان دو رنگ آبی و قرمز را برای عبور از مراحل پیدا کنید. بازی داستان و گیم‌پلی زیبایی دارد. Teslagrad با برچسب قیمت ۶.۹۹ دلاری به فروش می‌رسد، هرچند به مدت محدود می‌توانید آن را با هزینه ۴.۸۹ خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Teslagrad


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده