نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۵

صحنه افتخاری استن لی در فیلم Avengers 4 فیلمبرداری شده است

جو روسو، کارگردان فیلم Avengers 4 تایید کرد که صحنه حضور کوتاه و افتخاری استن لی در این فیلم فیلمبرداری شده است.

روز گذشته استن لی، اسطوره دنیای کامیک و خالق شخصیت‌ها و مجموعه‌های محبوب ابرقهرمانی، در سن ۹۵ سالگی درگذشت. این خبر باعث غم و اندوه طرفداران دنیای کامیک و سینما شد و طی آن شاهد واکنش‌های بسیار گسترده‌ای برای این اتفاق بودیم. با این حال، یکی از مهمترین سوالات طرفداران دنیای سینمایی مارول این است که آیا استن لی در فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) دارای صحنه کوتاه و افتخاری خواهد بود یا خیر. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صحنه استن لی در قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) تایید شده است. طبق خبری که وب‌سایت CBR به نقل از BBC Radio اسکاتلند منتشر کرده، جو روسو، یکی از دو کارگردان فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 در یک مصاحبه که در ماه فروردین امسال انجام شده، تایید کرده بود که صحنه افتخاری استن لی در این فیلم فیلمبرداری شده است. جو روسو در آن زمان گفت:

استن پرواز کردن را دوست ندارد و بنابراین ما معمولا سعی می‌کنیم تا او کمتر این کار را انجام دهد. بنابراین ما برنامه‌ریزی می‌کنیم تا او را در یک زمان مشخص به پشت صحنه فیلمبرداری بیاوریم. اگر فیلمبرداری چندین فیلم مثل فیلم Ant-Man 2 یا فیلم Avengers 4 همزمان در حال انجام شدن باشد، ما گروه‌هایی را برای فیلمبرداری صحنه‌های کوتاه و افتخاری او درست می‌کنیم و سپس به پشت صحنه می‌رویم و در یک روز صحنه‌های او را فیلمبرداری می‌کنیم.

با این حال، هنوز حضور یا عدم حضور استن لی در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) اعلام نشده است، اما قطعا حضور او در فیلم Avengers 4 می‌تواند خبری خوبی برای طرفداران دنیای سینمایی مارول باشد. صحنه‌های کوتاه و افتخاری لی در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به یک بخش جدایی ناپذیر در طی سال‌های گذشته تبدیل شده و حال قرار است حداقل برای یک فیلم دیگر شاهد این صحنه‌های دوست داشتنی در فیلم‌های این مجموعه باشیم.

فیلم Avengers 4 به کارگردانی برادران روسو برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده