// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

جزئیات دمو بازی Tetris Effect منتشر شد

علاقه‌مندان به بازی Tetris Effect می‌توانند از امروز تا تاریخ ۱۴ آبان ماه دموی این بازی را از فروشگاه پلی استیشن دانلود و تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Enhance Games، سازنده بازی Tetris Effect، اطلاعات جدیدی را از دموی بازی Tetris Effect و حالت‌های این بازی در دسترس قرار داد. دموی بازی Tetris Effect از تاریخ ۱۰ آبان ماه (یک نوامبر) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۴ آبان ماه (پنح نوامبر) ادامه خواهد داشت. از آن‌جایی که دموی این بازی به‌صورت محدود در دسترس قرار می‌گیرد، کاربران پس از تاریخ اعلام شده قادر به‌تجربه‌ی دموی بازی Tetris Effect نخواهند بود.

برای دانلود دموی ذکر شده تنها کافی است وارد فروشگاه پلی استیشن و بخش دمو‌ها شوید و دموی Tetris Effect را دانلود کنید. همانند بازی اصلی، دموی Tetris Effect در حالت دو بعدی اجرا می‌شود و از رزولوشن 4K و ویژگی HDR پشتیبانی می‌کند. همچنین اگر هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR دارید، می‌توانید تجربه‌ی عمیق‌تری را از این بازی کسب کنید. بازیکنان در جریان دموی آخر هفته بازی Tetris Effect به سه سطح حالت Journey، دو سطح حالت Effect ،Marathon و Mystery دسترسی خواهند داشت.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، در روز شنبه ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) از ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران یک رویداد ویژه برای کاربران دموی Tetris Effect در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان رویداد ۲۴ ساعته Weekend Ritual بازیکنان یک حالت مخصوص را تجربه خواهند کرد که در آن می‌توانید امتیاز کسب کنید. حال پس از رسیدن به امتیاز ۱۰۰ (در مدت زمان ۲۴ ساعت) یک آواتار در بازی اصلی به‌شما پاداش داده می‌شود.

حالت Journey بازی Tetris Effect، همان حالت کمپین بازی است که شامل ۲۷ سطح مختلف ‌می‌شود. بازیکنان پس از انتخاب درجه سختی (درجه سختی Beginner، Normal و Expert) وارد سطوح مختلفی می‌شوند که هر سطح گرافیک، طراحی، افکت و موسیقی‌های مخصوص به خودش را دارد. حالت افکت هم شامل حالت‌های مختلف دیگری می‌شود که هر کدام از آن‌ها قواعد مخصوص به‌خودشان را دارند.

با این حال برای مطالعه کامل حالت‌های بازی Tetris Effect، می‌توانید به منبع سایت خبری مراجعه کنید. بازی Tetris Effect در تاریخ ۱۸ آبان ماه (۹ نوامبر) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده