// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴

تمجید سازنده بازی Call of Juarez از Red Dead Redemption 2 در یک ویدیو

کمپانی تک لند، سازنده بازی Call of Juarez: Gunslinger، با انتشار ویدیویی جدید از ارادت خود نسبت به کاراکتر اصلی Red Dead Redemption 2 می‌گوید.

در آستانه عرضه بازی Red Dead Redemption 2، رفته رفته هیجان طرفداران افزایش پیدا می‌کند؛ هوادارانی که آرزو دارند بتوانند هرچه زودتر آن را روی ایکس ‌باکس وان و پلی استیشن 4 خودشان تجربه کنند. در آن سو برخی از بازی‌سازان و کمپانی‌ها از کاراکتر اصلی این بازی یعنی آرتور مورگان تعریف و تمجید کرده‌اند. در این میان، استودیو تک لند (Techland)، سازنده بازی محبوب Call of Juarez: Gunslinger، با انتشار ویدیویی، کاراکتر اصلی ساخته خودشان یعنی سیلاس گریوز را نشان می‌دهد که در مورد شخصیت بازی رد دد یعنی مورگان سخن می‌گوید.

در ویدیو جدید استودیو تک لند، کاراکتر بازی کال آف خوارز می‌گوید:

غرب وحشی پر از قهرمانان افسانه‌ای است و من مطئمن هستم که تو، آرتور مورگان، به‌زودی به یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های افسانه‌ای وسترن تبدیل می‌شوی؛ چون همانطور که می‌دانی افسانه‌ها هیچ وقت از بین نمی‌روند؛ آنها تغییر پیدا می‌کنند و با ظاهری قوی‌تری متولد می‌شوند.

بعضی بر این باور هستند که ویدیو جدید بازی Call of Juarez: Gunslinger هدف بزرگ‌تری در کنار تعریف و تمجید از Red Dead Redemption 2 دارد. همانطور که می‌دانید چند سالی است که نسخه جدیدی از سری Call of Juarez معرفی نشده است و احتمال دارد که سازندگان قصد داشته باشند با به نمایش گذاشتن کاراکتر قدیمی خود، طرفداران را به وجد بیاورند. پیش از این ویدیو، سازندگان پس از گذشت پنج سال صفحه فیسبوک این بازی را با انتشار چندین عکس به‌روزرسانی کردند. صفحه فیسبوک بازی گانسلینگر با عکس جدیدی به‌روزرسانی شده است که روی آن پیام «شخصیت‌های افسانه‌ای هیچ وقت نمی‌میرند» دیده می‌شود. تصویر دیگری نیز کاراکتر این بازی را در حالی که به افق خیره شده است نشان می‌دهد. پیامی که برای این عکس نوشته شده است به این صورت است:

سال‌هاست که اینجا نبوده‌ام. نام من سیلاس گریوز است.

استودیو تک لند در سال جاری میلادی حق امتیاز بازی Call of Juarez را از یوبی سافت خریداری کرد و پس گرفت. کمپانی یاد شده هنوز اطلاعاتی از بازگشت این مجموعه منتشر نکرده‌ است، اما خبر‌هایی که اخیرا از آن شنیده شده است از وجود پروژه جدیدی حکایت دارد. بسیاری بر این باور هستند که سازندگان قصد دارند نسخه ریمیک بازی Gunslinger را به طرفداران معرفی کنند. بازی Gunslinger چهارمین نسخه از سری کال آف خوارز است و اثری است که پس از بازی‌های Bound in Blood و The Cartel منتشر شده است.

در آن سو بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان ماه) برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود و گیمر‌ها از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال جاری میلادی یاد می‌کنند. کارشناسان تخمین زده‌اند که این محصول بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروش خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید سازندگان بازی Call of Juarez با محوریت Red Dead Redemption 2 را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد ویدیو جدید گانسلینگر با محوریت کاراکتر بازی Red Dead Redemption 2 با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده