نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

سازنده بازی Horizon: Zero Down دو تن از کارمندان یوبیسافت را برای اثری معرفی نشده استخدام کرد

با توجه به یک آگهی که در بلاگ رسمی استودیو گوریلا گیمز منتشر شده، آن‌ها مشغول همکاری با یک سری از اعضای تیم سازنده‌ی Rainbow Six: Siege برای ساخت یک «بازی مخفی» هستند.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، اخیرا یک آگهی در بلاگ رسمی استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، سازنده‌ی آثاری شاخص مثل Horizon: Zero Dawn، منتشر شده است و مفهومش این است که این استودیوی معروف، در حال کار روی یک «بازی مخفی» است! در توضیح این بازی آمده که:

بازی مخفی، مخفی است!

در کنار این مورد جالب، آن چیزی که خبر ما را جالب‌تر می‌کند، این است که در ساخت این بازی مخفی، افرادی از تیم سازنده‌ی بازی Rainbow Six: Siege هم با گوریلا همکاری می‌کنند یکی از این دو تن که از تیم سازنده‌ی Rainbow Six: Siege به گوریلا گیمز ملحق شده، سیمون لاروچ (Simon Larouche) کارگردان Rainbow Six: Siege است و به نظر می‌رسد که گوریلا گیمز یک بازی بزرگ دیگر را قرار است منتشر کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که لاروچ، پیش از همکاری با یوبیسافت از سال ۲۰۰۹، در استودیو گوریلا گیمز فعالیت می‌کرده و در ساخت بازی Killzone 2 هم، شرکت داشته است.

گوریلا گیمز

آگهی جالب توجه استودیو گوریلا گیمز

علاوه بر لاروچ، کریس لی (Chris Lee) که سابق بر این، در کمپانی یوبیسافت، در طراحی قسمت‌ چندنفره‌ی آنلاین بازی Rainbow Six: Siege نقش داشته است، اخیرا به عضویت استودیو گوریلا گیمز درآمده و قضیه کاملا جدی به‌نظر می‌رسد.

هنوز هیچ چیزی از این بازی مخفی مشخص نشده و باید بیشتر صبر کنیم تا نام، سبک و پلتفرم مقصدش مشخص شود. کسی چه می‌داند؛ شاید گوریلا گیمز دوباره قرار است یک بازی اکشن اول شخص یا به عبارتی دیگر، قسمتی جدید از سری کیلزون را تحویل‌مان بدهد! باید صبر کرد و دید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده