// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

رویداد استودیو فرام سافتور با محوریت بازی Sekiro و Armored Core در ژاپن معرفی شد

استودیو فرام سافتور اعلام کرده است که در تاریخ ۲۲ مهر ماه رویدادی را با محوریت بازی‌هایی نظیر Sekiro: Shadows Die Twice و Armored Core در ژاپن برگزار می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو فرام سافتور (FromSoftware)، سازنده بازی Sekiro: Shadows Die Twice، اعلام کرده است که در تاریخ ۲۲ مهر ماه (۱۴ اکتبر) رویداد FromSoftware Game Event Fall 2018 را برگزار خواهد کرد.

در جریان رویداد معرفی شده، بازیکنان می‌توانند بازی‌های Sekiro: Shadows Die Twice، Deracine، Metal Wold Chaos XD و Dark Souls: Remastered (نسخه نینتندو سوییچ) را تجربه کنند. همچنین در این رویداد شاهد یک بخش ویژه به مناسبت ۲۰ سالگی مجموعه Armored Core هستیم. در این بخش یکی از ساندترک‌های بازی نواخته می‌شود؛ از این رو فرام سافتور یک فهرست نظرسنجی از ساندترک‌های این سری را تهیه کرده است که بازیکنان با رای دادن به ساندترک مورد علاقه‌شان، می‌توانند آهنگ این بخش ویژه را مشخص کنند.

در گذشته استودیو فرام سافتور اعلام کرده بود که یک نسخه از مجموعه Armored Core در حال توسعه است. انتظار می‌رود در این رویداد اطلاعات بیشتری منتشر شود. با این حال باید تا تاریخ ۲۲ مهر ماه منتظر ماند و ببینیم فرام سافتور چه مواردی را برای هواداران در نظر گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده