نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Star Trek: Discovery منتشر شد

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Star Trek: Discovery منتشر و تاریخ انتشار آن اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی جدیدی از فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) منتشر شده است. این تریلر در حاشیه پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2018 منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فصل دوم سریال Star Trek (پیشتازان فضا) هستیم از جمله آن می‌توان به تصاویر جدید از حضور شخصیت کاپیتان کریستوفر پایک با بازی انسون مونت و اولین تصاویر از حضور شخصیت نامبر وان (Number One) با بازی ربکا رومین، در فصل دوم این سریال اشاره کرد. همچنین در پایان تریلر برای اولین‌بار شخصیت آقای اسپاک با بازی اتان پک، نیز نمایش داده می‌شود که ظاهرا داستان این شخصیت قرار است بخش مهمی از اتفاقات فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را تشکیل بدهد. با این حال، ظاهر این شخصیت ولکان بسیار محبوب طرفداران پیشتازان فضا نسبت به حضورهای قبلی آن بسیار متفاوت‌تر است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول تریلر جدید فصل دوم سریال Star Trek: Discovery شاهد بازگشت کاپیتان فیلیپا جورجیو با بازی میشل یئو، نیز هستیم. در فصل دوم این سریال سفینه دیسکاوری باید با تهدید جدید و ظاهرا خطرناک‌تری مواجه خواهد شد. علاوه بر تریلر، شبکه CBS اعلام کرد که فصل دوم سریال Star Trek: Discovery در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۷ دی امسال) از شبکه استریم CBS All Access منتشر خواهد شد. فصل دوم سریال Star Trek در ۱۳ قسمت تولید شده است.

الکس کورتزمن، کارگردان ریبوت فیلم The Mummy (مومیایی)، وظیفه ساخت فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را بر عهده دارد. سنیکا مارتین-گرین، انسون مونت، جیمز فرین، آنتونی رپ، میشل یئو، ربکا رومین، مری وایزمن و جیسون آیزکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده