// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

کپکام یک ویدیوی ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Resident Evil 2 منتشر کرد

کمپانی کپکام در جریان یک استریم، یک ویدیوی حدودا ۳۰ دقیقه‌ای جدید از بازسازی Resident Evil 2 با محوریت شخصیت کلیر منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

تنها چند ماه تا زمان انتشار نسخه بازسازی Resident Evil 2 باقی مانده است و طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر هستند تا بتوانند باری دیگر ساخته شینجی میکامی را این بار با حس و حالی جدید، تجربه کنند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام یک ویدیوی ۳۰ دقیقه‌ای جدید از گیم‌پلی بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرده است که در آن شاهد شخصیت کلیر هستیم که در حال جستجو در زیرزمین یک ایستگاه پلیس است. این ویدیو مستقیما از روی کنسول پلی‌ استیشن 4 گرفته شده است و نسبت‌ به ویدیوهای قبلی جزییات بسیار بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد. در ادامه ویدیو مشاهده می‌کنیم که کلیر با هیولایی با یک چشم بزرگ روی شانه‌ راستش برخورد می‌کند که باید با آن مبارزه کند. بدون شک طرفداران این مجموعه با این شخصیت آشنایی دارند، اما از آن‌جا که بسیاری از بازیکنان ممکن است این نسخه از مجموعه رزیدنت ایول را تجربه نکرده باشند و داستان آن برای آن‌ها تازگی داشته باشد، ما هم نام او را برای شما فاش نمی‌کنیم. جالب است بدانید که این هیولا یکی از سرسخت‌ترین Bossهای مجموعه رزیدنت ایول به‌شمار می‌رود و شکست دادن آن اصلا کار آسانی نخواهد بود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

همانطور که می‌دانید در ساخت بازی Resident Evil 2 Remake از موتور RE Engine استفاده شده است که این، همان موتوری است که رزیدنت ایول 7 هم با آن ساخته شده بود. این مساله باعث خواهد شد تا کیفیت گرافیکی بازی بالا باشد و علاوه بر آن، مواردی مثل تیراندازی‌ها هم حس و حال بهتری خواهند داشت. به گفته کپکام، Resident Evil 2 Remake با این هدف ساخته شده است تا حس کلی نسخه اصلی بازی را به گیمر منتقل کند.

نسخه بازسازی شده بازی ترسناک Resident Evil 2 در تاریخ پنجم بهمن‌ماه (۲۵ ژانویه) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده