نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

ایزا گونزالس و ربکا هال به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong پیوستند

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن ایزا گونزالس و ربکا هال به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر حضور بازیگران جدیدی را در فیلم Godzilla vs Kong تایید و اعلام کرده است. در ابتدا وب‌سایت ددلاین اعلام کرد که ایزا گونزالس، بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی راننده)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش او در این فیلم در دسترس نیست. فیلم Welcome to Marwen (به مارون خوش‌ آمدید)، فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) و فیلم Bloodshot (بلادشات)، فیلم‌های بعدی گونزالس خواهند بود که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. او در حال حاضر در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Bloodshot حضور دارد و پس از آن او به تیم فیلمبرداری فیلم Godzilla vs Kong اضافه می‌شود.

Rebecca Hall

علاوه بر گونزالس، ربکا هال دیگر بازی جدیدی است که به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، او قرار است یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کند، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. هال بیشتر برای بازی در فیلم Vicky Cristina Barcelona (ویکی کریستینا بارسلونا) به کارگردانی وودی آلن، شناخته شده است که او برای بازی در این فیلم، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب نیز شده بود. فیلم Frost/Nixon (فراست/نیکسون)، فیلم Iron Man 3 (آیرون من ۳) فیلم The BFG (بی‌اف‌جی)، فیلم Professor Marston & The Wonder Women (پروفسور مارستون و زنان شگفت‌انگیز) و فیلم The Town (شهر)، دیگر فیلم‌هایی هستند که هال در آن‌ها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Holmes and Watson (هلمز و واتسون)، فیلم بعدی هال است.

علاوه بر هال و گونزالس، الکساندر اسکارشگرد، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون و فرانسیس مک دورمند، دیگر بازیگران جدیدی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین میلی بابی براون در نقش مدیسون راسل، کایل چندلر در نقش مارک راسل و جانگ زئی در نقش دکتر چن، از جمله بازیگران فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) هستند که برای نقش آفرینی دوباره در این فیلم باز خواهند گشت. کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong بر عهده آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، خواهد بود.

فیلم Godzilla vs Kong قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده